۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
آزمون گواهینامه حرفه‌ای بازار سرمایه، این بار در تبریز

آزمون گواهینامه حرفه‌ای بازار سرمایه، این بار در تبریز

آزمون گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه پس از شهرهای اصفهان و مشهد، این‌بار در شهر تبریز و با شعار عدالت آموزشی برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، مراسم رونمایی از آزمون گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه در شهر تبریز با حضور معاون اجرایی و عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران ارشد بازار سرمایه برگزار شد.

برقراری عدالت آموزشی و تأکید بر مسئولیت اجتماعی سازمان بورس و اوراق بهادار در زمینه توسعه خدمات و دسترسی همه اقشار جامعه در مناطق مختلف به مباحث آموزشی، موجب شد که شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس شهر تبریز را به عنوان سومین پایگاه خود، برای برگزاری آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه انتخاب کند.

حمید اسکندری، مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار داشت: داوطلبان تبریزی برای شرکت در آزمون‌های گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای نیاز به حضور در تهران ندارند و تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر توانسته‌اند آزمون‌های مذکور را با موفقیت پشت سرگذارند و گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه را کسب کنند.

اسکندری گفت: تمام افرادی که دارای مدرک لیسانس از دانشگاه‌های معتبر کشور هستند می‌توانند در این آزمون‌ها شرکت کنند و شرایط شامل تمامی لیسانس‌های مرتبط و غیرمرتبط می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس گفت: آزمون گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه دارای ۷ آزمون تخصصی است که هر کدام از آن‌ها متشکل از چند مهارت است که به تأیید صلاحیت در یکی از بخش‌های بازار سرمایه منجر می‌شود.

بر اساس این گزارش، آزمون گواهی نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه هم اکنون در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha