۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹
قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ برای مصرف کننده در بازار ۴۳هزار تومان است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ برای مصرف کننده در بازار ۴۳هزار تومان است

تبریز- غریب، مدیر نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از تشدید نظارت ها و بازرسی بر کالاهای اساسی کشاورزی در استان آذربایجان شرقی در آستانه عید نوروز خبر داد.

حسین غریب در گفتگو با خبرنگار بازار از آغاز طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی کشاورزی در بازارهای استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در این طرح اکیپ های بازرسی سازمان جهادکشاورزی با همکاری بسیج اصناف و اداره کل تعزیرات به صورت مشترک بازار محصولات کشاورزی را مورد رصد قرار داده و با هر گونه گران فروشی، کم فروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه برخورد می‌کنند.

وی هدف از این طرح را جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی در بازار در روزهای منتهی به عید و همچنین در آستانه ماه مبارک رمضان دانست و گفت: رصد، بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی همانند مرغ، گوشت قرمز منجمد، تخم مرغ، برنج، روغن، شکر و سایر اقلام کشاورزی بر اساس قانون انتزاع، امسال بر عهده جهادکشاورزی است.

مهندس غریب با بیان اینکه بازرسی از بازار تخم مرغ به علت برخی موارد موجود در عرضه و بازار در دستور کار همکاران بازرسی قرار گرفته است ادامه داد: قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ برای مصرف کننده در بازار ۴۳هزار تومان است و با متخلفینی که هرشانه تخم مرغ را بیشتر از ۴۳ هزار تومان بفروش می رسانند برخورد قانونی صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: هرگونه افزایش قیمت کالاهای اساسی در روزهای منتهی به عید و همچنین ماه رمضان غیرقابل قبول بوده و رصد، بازرسی و نظارت در بازار کالاهای اساسی کشاورزی به صورت مستمر صورت می پذیرد.

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: از کلیه همشهریان عزیز و بزرگوار درخواست می گردد هرگونه مورد گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه در خصوص محصولات کشاورزی و یا عملکرد نانوایی ها را از طریق سامانه ۱۲۴ شکایات مردمی گزارش کنند.

کد خبر: ۱۴۰٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha