۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
صدور یک هفته‌ای موافقت اصولی و پروانه تاسیس برای سرمایه‌گذاران خصوصی در نواحی صنعتی استان بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

صدور یک هفته‌ای موافقت اصولی و پروانه تاسیس برای سرمایه‌گذاران خصوصی در نواحی صنعتی استان بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر از صدور یک‌هفته‌ای موافقت اصولی و پروانه تاسیس برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران حوزه اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: ما به عنوان‌مسئولان استان، وظیفه داریم دغدغه‌های مردم به ویژه اقشار مستضعف را با دقت و حساسیت پیگیری کرده و در رفع آنها اهتمام ورزیم.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار و بهبود وضعیت معیشتی مردم از اولویت‌های مدیریت استان است و از همه توان و ظرفیت موجود برای عملی کردن وعده‌ها استفاده می‌کنیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بوشهر برای سرمایه‌گذاری به ویژه در حوزه اقتصاد دریامحور دارای ظرفیت بالایی است و مسئولان باید زمینه ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به استان را فراهم کنند.

محمدی‌زاده تصریح کرد: در سنوات گذشته، سخت‌گیری‌های زیادی برای سرمایه گذاران در استان‌ می‌شد، به گونه‌ای که بعد از مدتی کاغذبازی و صرف وقت و هزینه، عطای کار در بوشهر را به لقایش می‌بخشید و به استان‌های دیگر می‌ رفتند.

وی بیان کرد: اکنون همه توان‌ما برای تسهیل در سرمایه‌گذاری به کار گرفته شده و سال ۱۴۰۱ انتظار داریم حجم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی چند برابر شود.

استاندار بوشهر از صدور یک‌هفته‌ای موافقت اصولی برای سرمایه‌گذاران در نواحی صنعتی استان بوشهر خبر داد و گفت: هر کسی بخواهد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر سرمایه‌گذاری کند، در کمتر از یک هفته موافقت اصولی و پروانه تاسیس صادر می‌شود تا معطل نمانند.

محمدی‌زاده افزود: واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران نیز در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۰٬۰۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha