۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
طرح جلوگیری از تعطیلی کارخانجات به مجلس بازمی گردد/نباید به دلیل طلب یک بانک، خط تولیدی را بخوابانیم
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بازار:

طرح جلوگیری از تعطیلی کارخانجات به مجلس بازمی گردد/نباید به دلیل طلب یک بانک، خط تولیدی را بخوابانیم

علی جدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرح جلوگیری از تعطیلی کارخانجات را مجددا بعد از تعطیلات نوروز در مجلس مطرح خواهیم کرد.

علی جدی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به رفع موانع تولید در کشور بیان داشت: وزارت صمت باید تلاش کند تا موانع تولید در کشور برطرف شود نه اینکه در این بخش مرتبط مانع افزایی کند.

وی تاکید کرد: نگاه مدیران ما که مسئولیت حمایت از تولید را بر عهده دارند، باید از نگاه اربابی به نگاه خدمت تبدیل شود لذا مدیری که در سازمان تامین اجتماعی نشسته است باید سعی کند موانع تولید را بردارد نه اینکه با ایجاد مقررات جدید موانع جدیدی را پیش پای تولید بگذارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اگر تولید متوقف شود فعالیت سازمان تامین اجتماعی هم مطابق خواهد شد، اظهار داشت: اگر تولید متوقف شود حتماً فعالیت ادارات مالیاتی هم متوقف خواهند شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه کارآفرینان ما همواره در ادارات دولتی با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند، گفت: ما باید برای کارآفرینان خود ارزش قائل شویم لذا ما باید به کارآفرینان به مانند یک جهادگر نگاه کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نباید به کارآفرینان به چشم یک ثروتمند نگاه شود، اظهار داشت: برخی از مواقع نگاه ما بر این است که کارآفرینان همه ثروتمند هستند و می‌خواهند از موقعیت خود سوء استفاده کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ما در قوانین بالادستی و سیاست‌های کلی نظام در زمینه رونق تولید و برطرف ساختن چالش‌های تولید هیچ کمبودی نداریم، گفت: تنها مشکل ما همین نگاه‌هایی است که از بالا به پایین معطوف می‌شود.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به سرنوشت طرح جلوگیری از تعطیلی کارخانجات در زمینه کاهش موانع تولید در کشور اظهارداشت: این طرح در یک نوبت و با اتفاقاتی که رخ داد، در مجلس رد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: با این حال ما برای به جریان افتادن مجدد طرح جلوگیری از تعطیلی کارخانجات ۶۰ امضا جمع‌آوری کرده‌ایم.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما طرح جلوگیری از تعطیلی کارخانجات را مجددا بعد از تعطیلات نوروز در مجلس مطرح خواهیم کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم به دلیل طلب یک بانک، یک خط تولیدی را بخوابانیم گفت: ما نمی‌توانیم ماشین آلات خط تولید را به ثمن بخس بگذاریم.

جدی تاکید کرد: ما اگر آماری از بانک‌هایی که واحدهای تولیدی را مصادره کردند، بگیریم مشخص می‌شود که این بانک‌ها به چه میزان و چند درصد تولید را به جریان انداخته اند.

وی با بیان اینکه حتما ایجاد یک واحد تولیدی با مشکلات زیادی همراه است، اظهارداشت: ما اگر بخواهیم یک واحد تولیدی را در کشور راه بیندازیم پدر همه در می‌آید لذا در این شرایط ما دیگر نباید واحد تولیدی که در حال کار است را متوقف کنیم.

کد خبر: ۱۴۰٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha