۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
اجرای ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه در ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر توسط پتروشیمی‌ها
رئیس شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس خبر داد:

اجرای ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه در ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر توسط پتروشیمی‌ها

بوشهر- حسنی رئیس شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس از اجرای ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه در ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر توسط پتروشیمی‌ها خبر داد.

مسعود حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شورای راهبردی پتروشیمی در جنوب استان بوشهر در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در قبال محیط پیرامونی، نهایت توان خود را به کار می‌گیرد و در چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر و ملموس خدمات‌رسانی هستیم.

وی افزود: مردم جنوب استان بوشهر شایسته بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و علمی و آموزشی هستند و باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که رضایت خاطر مردم فراهم شود.

رئیس شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس جنوبی خاطر نشان کرد: در سال ۹۸ و ۹۹ مجموعا ۹۰ میلیارد تومان طی دوسال در جنوب استان هزینه کردیم و این در حالیست که در سال جاری تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه توسط شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس عملیاتی و اجرایی شده که نشان دهنده رشد چند برابری است.

حسنی تصریح کرد: در شرایط کنونی به طور همزمان شاهد تکمیل ۲۳۰ واحد مسکونی برای اقشار مستضعف و تحت حمایت نهادهای حمایتی هستیم که بزودی تکمیل و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: با تلاش و فعالیت مستمر صورت گرفته و با حمایت شرکت ملی پتروشیمی، در شرایط کنونی ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه در بخش‌های مختلف فرهنگی و رفاهی و اجتماعی در ۴ شهرستان استان بوشهر در دست اجراست که تکمیل این پروژه‌ها مورد تاکید است.

کد خبر: ۱۳۹٬۹۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha