۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹
احتمال ریزش بیشتر قیمت سولانا| قیمت چه زمان صعودی خواهد شد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش بیشتر قیمت سولانا| قیمت چه زمان صعودی خواهد شد؟

قیمت سولانا به زیر یکی از قوی ترین الگوهای نزولی در تحلیل تکنیکال یعنی مثلث نزولی قرار داشته و احتمال ریزش بیشتر قیمت نیز وجود دارد.

به گزارش بازار، قیمت سولانا به زیر یکی از قوی ترین الگوهای نزولی در تحلیل تکنیکال یعنی مثلث نزولی قرار دارد. اگر فروشندگان بتوانند کنترل را در دست بگیرند و سولانا را به زیر این سازه بکشانند، احتمال نابودی ۴۰ درصدی دارایی های سولانا وجود دارد.

با اینحال، قیمت سولانا در معرض خطر فروش عمده دیگری است، اما چرخه های زمانی حاکی از افزایش بزرگی در آینده است.

قیمت سولانا در حال حاضر، تنها یک مو تا تکمیل یکی از بزرگترین درصد کاهش‌ها از زمان شکل‌گیری بالاترین قیمت آن در نوامبر ۲۰۲۱ فاصله دارد. سطح حمایت نهایی آن در ۸۰ دلار، در صورت شکسته شدن، می‌تواند نشانه سقوط سریع تا محدوده بالای ۵۰ دلار باشد.

اگر خریداران بخواهند چشم انداز نزولی کوتاه مدت را باطل کنند، باید قیمت سولانا را در قیمت ۱۰۲ دلار یا بالاتر از آن ببندند. بسته شدن قیمت روی ۱۰۲ دلار، سولانا را بالاتر از بزرگترین مجموعه سطوح مقاومت نزدیک به ارزش فعلی قرار می دهد. این سطوح مقاومت عبارتند از:

کیجون سن روزانه با ۹۱ دلار
فیبوناچی اصلاحی ۵۰% در ۹۲ دلار
روزانه تنکان سن ۹۳ دلار
خط روند بالایی مثلث نزولی در ۹۸ دلار

احتمال ریزش بیشتر قیمت سولانا| قیمت چه زمان صعودی خواهد شد؟

اما اگر گاوها بتوانند قیمت سولانا را در قیمت ۱۰۲ دلار یا بالاتر از آن ببندند، گام مهمی در مسیر حرکت صعودی جدید خواهند داشت. با این حال، در ۱۱۱ دلار، پایین‌ترین سطح ابر ایچیموکو (Senkou Span A) و اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲% ممکن است پیشرفت بیشتر قیمت را متوقف کند. با این حال، شکستن چنین مجموعه وسیعی از سطوح مقاومت زیر ۱۰۲ دلار احتمالاً منطقه حمایتی قابل توجهی برای گاوها در آینده نزدیک ایجاد خواهد کرد.

از دیدگاه چرخه زمانی، تاریخ فصل گان در ۲۱ مارس به سرعت نزدیک می شود. تاریخ ۲۱ مارس از نظر تاریخی نقطه شروعی برای حرکت های عمده صعودی و نزولی برای ارزهای دیجیتال محسوب می شود.

کد خبر: ۱۳۹٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha