۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
متقاضیان بلاتکلیف مسکن ملی به اداره شهرسازی مراجعه کنند
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران:

متقاضیان بلاتکلیف مسکن ملی به اداره شهرسازی مراجعه کنند

محبت خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان مسکن ملی که ۴۵ روز از ثبت نام آنها گذشته است و هنوز تعیین تکلیف نشده اند، برای بررسی به اداره راه و شهرسازی استان مراجعه کنند.

به گزارش بازار، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران درباره مشکلات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن گفت: در زمان ثبت نام بارها به متقاضیان اعلام کردیم که متقاضیان ساکن تهران فقط می‌توانند در شهرهای پرند، ایوانکی و هشتگرد ثبت نام کنند، اما برخی از متقاضیان به اشتباه سایر شهرها را انتخاب کردند و در سامانه حذف شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن تا ۲۹ اسفند ماه تمدید شد این افراد باید ثبت نام خود را حذف و دوباره در سامانه ثبت نام کنند.

محبت خواه گفت: بسیاری از این متقاضیان در زمان حذف ثبت نام اولیه با پیغام (در صورت حذف امکان ثبت نام مجدد وجود ندارد) مواجه می‌شوند که متقاضیان بدون توجه به این پیغام دوباره ثبت نام کنند.

وی افزود: تا امروز (۱۸ اسفند ۱۴۰۰) ۷۰۰ هزار نفر با احتساب مجردها، در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و همزمان با ثبت نام، پالایش نیز صورت می‌گیرد ضمن اینکه تاکنون پالایش قطعی ۳۰۰ هزار نفر انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیانی که ثبت نام کردند اگر از زمان ثبت نام آن‌ها یکماه تا ۴۵ روز گذشته است حتما به اداره راه و شهرسازی استان مراجعه کنند تا تعیین تکلیف شوند و خطای داده شده برطرف شود.

وی افزود: در استان تهران زمین‌های نهضت ملی، مشخص شده و برخی در حال نهایی شدن هستند.

محبت خواه با اشاره به اینکه برای ساخت پروژه‌های مسکن ملی، فراخوانی برای دعوت از انبوه سازان داده ایم گفت: بعد از فراخون ۱۳۰ نفر از انبوه سازان شرکت کردند که ۷۰ انبوه ساز در مرحله نخست و ۱۹ انبوه ساز در مرحله دوم گزینش شدند.

وی ادامه داد: برای این طرح دو نوع زمین در داخل محدوده شهری و خارج از محدوه، در نظر گرفته شده است که در برخی شهرهای زمین آن‌ها نهایی شده و کار شروع شده است.

کد خبر: ۱۳۹٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha