۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
بودجه با نگاه به آینده برجام تهیه و تصویب نشد| تعیین ۱۳۷ هزار میلیارد تومان بودجه برای تقویت تولید
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در گفتگو با بازار:

بودجه با نگاه به آینده برجام تهیه و تصویب نشد| تعیین ۱۳۷ هزار میلیارد تومان بودجه برای تقویت تولید

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی نه در کمیسیون تلفیق و نه در صحن مجلس، سقف بودجه را در سال آینده افزایش نداد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، در ارزیابی خود از بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی نه در کمیسیون تلفیق و نه در صحن مجلس، سقف بودجه را سال آینده افزایش نداد.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ بیان داشت: تمام هدف مجلس شورای اسلامی در بررسی بودجه سال آینده بر این اساس بود که بدهی‌های دولت افزایش پیدا نکند از این رو اقدامات لازم در این بودجه مدنظر قرار گرفت.

حاجی بابایی با اشاره به رویکرد حمایتی بودجه از اقشار جامعه تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در حمایت از مردم هم مصوبات بودجه‌ای خوبی داشت و یکی از مهم‌ترین موارد این بود که مالیات‌ها را افزایش ندادیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهارداشت: بودجه سال آینده براساس اتکا به برجام و آینده مذاکرات تصویب نشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ به نتیجه نرسد، براساس این بودجه مشکلی ایجاد نمی‌شود چرا که بودجه با نگاه به آینده برجام تهیه و تصویب نشد.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: همچنین ۱۳۷ هزار میلیارد تومان از بودجه برای تقویت تولید سوق پیدا کرد و ما تسهیلات تکلیفی را به شدت کاهش دادیم.

حاجی بابایی بیان داشت: همچنین ما اقشار مختلف و ضعیف جامعه را در بودجه سال آینده به خوبی در نظر گرفتیم و دولت را مکلف کردیم که محور بودن مردم و توجه به معیشت آنان را لحاظ کند.

کد خبر: ۱۳۹٬۶۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha