۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
افزایش ۲ برابری خانه های بهداشت کارگری
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

افزایش ۲ برابری خانه های بهداشت کارگری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به راه اندازی ۸۳ خانه بهداشت کارگری در ۶ ماهه روی کار آمدن دولت گفت: این تعداد اگرچه دو برابر شده است، اما کافی نیست و باید افزایش یابد.

به گزارش بازار، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به راه اندازی ۸۳ خانه بهداشت کارگری در ۶ماهه روی کار آمدن دولت گفت: این تعداد در مقایسه با شش ماه گذشته آن در دولت قبل، دو برابر شده است، اما کافی نیست و این تعداد افزایش یابد.

حجت الله عبدالملکی در مراسم تجلیل از کارگران و کارفرمایان سلامت محور، اولویت در حوزه کارگری را بیمه شدن همه کارگران دانست و گفت: عضویت کارگران در صندوق‌های تامین اجتماعی و بازنشستگی ضروری است.

وی گفت: در حوزه بهداشت کارگران و خانه‌های کارگری، کار شایسته و مفید همراه با تولید مناسب مدنظر است و همچنین سلامت زندگی نیروی عظیم تولید نیز باید لحاظ شود.

عبدالملکی گفت: نظام اقتصادی کشور از سال ۹۲ پس از فرمایشات مقام رهبری به اقتصاد مقاومتی تبدیل شد و در این عرصه کارگران و کارفرمایان نقش اساسی در حوزه اقتصاد دارند.

وی گفت: غربالگری در خانه‌های بهداشت کارگری برای شناخت نیروهای کار مفید و کارآمد ضروریست.

عبدالملکی افزود: باید یک میلیون نفر تحت حمایت خانه‌های کارگری را به ۳ میلیون نفر افزایش دهیم و در این مورد بخش خصوصی هم کمک کند تا این افزایش محقق شود.

کد خبر: ۱۳۹٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha