۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
میوه شب عید از روز جمعه به تدریج وارد میادین توزیع می شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

میوه شب عید از روز جمعه به تدریج وارد میادین توزیع می شود

تبریز- خرم، استاندار آذربایجان شرقی گفت: میوه شب عید از روز جمعه به تدریج وارد میادین توزیع شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، استاندار آذربایجان شرقی صبح سه شنبه به منظور بررسی وضعیت تأمین و توزیع میوه شب عید، به همراه مسئولان دستگاه‌های مربوطه، از دو انبار میوه در تبریز بازدید و دستورهای لازم را برای عرضه میوه با کیفیت و قیمت مناسب به مردم صادر کرد.

عابدین خرّم در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: کمبودی از نظر میوه در استان نداریم و نیاز مردم به اندازه کافی خریداری و در انبارها ذخیره شده است.

وی افزود: مهم‌ترین بحث در تأمین میوه شب عید، کیفیت و قیمت آن است که گروه‌های بازرسی باید به طور دقیق نظارت کنند تا میوه با قیمت مصوب و کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

خرّم اظهار داشت: کار آماده‌سازی و سورتینگ میوه در انبارها از امروز انجام می‌شود و میوه شب عید از روز جمعه به تدریج وارد میادین توزیع شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید با توضیحات مسئولان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در جریان روند تأمین و توزیع میوه شب عید قرار گرفت و دستورهای لازم را برای عرضه میوه با کیفیت و قیمت مناسب به مردم صادر کرد.

کد خبر: ۱۳۹٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha