۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
مشکل جانبازان را در دولت پیگیری خواهم کرد
معاون اول رئیس‌جمهور:

مشکل جانبازان را در دولت پیگیری خواهم کرد

مخبر، معاون اول رئیس جمهور، گفت: گزارشی از مشکلات مطرح شده جانبازان را در نخستین نشست دولت، ارائه و مسائل را پیگیری می‌کنم.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهور، محمد مخبر، دوشنبه شب همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، در فضایی صمیمانه با جانبازان مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی دهکده نشاط ولیعصر (بقیه‌الله) به گفتگو پرداخت و پای صحبت آنان نشست.

معاون اول رئیس جمهور، همچنین در سالن ورزشی و بدنسازی این مجتمع حضور یافت و ضمن همراهی با جانبازان ورزشکار، از نزدیک نظاره‌گر تمرینات ورزشی آنها در رشته‌های بسکتبال، بدنسازی و فوتبال‌دستی بود.

مخبر در ادامه، در جمع جانبازان پس از شنیدن سخنان و مشکلات آنان، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: در نخستین نشست دولت، گزارشی از مشکلات مطرح شده را ارائه و مسائل را پیگیری خواهم کرد.

او با بیان این‌که همه جانبازان، به ویژه عزیزان ۷۰ درصد و جانبازان نخاعی با مسائل و مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند، افزود: این جانبازان و خانواده آنان بسیار تحت فشار هستند که تلاش خواهیم کرد تا حد امکان به مطالبات این عزیزان پاسخ دهیم.

معاون اول رئیس جمهور به نقش فرهنگی ایثارگران و جانبازان در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: اگر چه ممکن است دشمنان از تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته برخوردار باشند، اما فرهنگ ایثار و شهادت را ندارند و این بزرگترین موهبتی است که شهدا، جانبازان و ایثارگران در کشور ما آن را نهادینه کرده‌اند.

وی با بیان این‌که باید در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته تلاش شود، گفت: باید در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور به موضوعات فرهنگی توجه بیشتری، معطوف و شجاعت و رشادت فرماندهان دفاع مقدس به‌عنوان الگو به جوانان معرفی شود.

مخبر، اظهار امیدواری کرد که دولت سیزدهم بتواند دین خود را به جانبازان، ادا و مسائل و مشکلات آنان را رفع کند.

جانبازان مجتمع دهکده نشاط ولیعصر (بقیه‌الله) نیز در این دیدار، مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند.

کد خبر: ۱۳۹٬۵۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha