۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴
احتمال ادامه حرکت صعودی ارز دیجیتال انکر در پی افزایش ۱۳ درصدی قیمت
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ادامه حرکت صعودی ارز دیجیتال انکر در پی افزایش ۱۳ درصدی قیمت

دو روز متوالی افزایش قیمت ارز دیجیتال انکر تا مرز ۱۴ درصد، پیش‌بینی‌های مربوط به ادامه روند افزایش احتمالی قیمت ارز دیجیتال انکر را افزایش داده است.

به گزارش بازار، دو روز متوالی افزایش قیمت در جفت ANKR/USDT پیش‌بینی‌های مربوط به ادامه روند افزایش احتمالی قیمت ارز دیجیتال انکر را افزایش داده که احتمالا افزایش ۱۳.۹ درصدی روز دوشنبه با حرکت ۶.۳۳ درصدی بیشتر روز سه شنبه به سمت صعود همراه خواهد شد.

قیمت انکر در حال حاضر ۲.۷ دلار کاهش یافته است. به گفته کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، پس از خرید ابزارهای (RPC) از شرکت فانتوم، اکنون علاقه‌ای مضاعف در بین خریداران نسبت به توکن انکر ایجاد شده است.

لازم به ذکر است، پشتیبانی عمومی RPC نقطه پایانی بازتری را برای بلاک چین فراهم می کند و به برنامه ها و کیف پول های ساخته شده بر روی زیرساخت وب ۳.۰ قدرتی مضاعف می بخشد. این ابزار همچنین تمرکززدایی بیشتری را برای گره‌هایی ایجاد کرده و به بلاک چین این امکان را می دهد تا آسیب‌پذیری شبکه را در برابر حملات و هک‌ها کاهش دهد. انکر اکنون امیدوار است از این RPC عمومی استفاده کرده تا شبکه خود را مقیاس پذیرتر و غیرمتمرکزتر کند.

بلاکچین انکر همچنین یک برنامه کسب درآمد یا همان سیستم Earn راه اندازی کرده که در آن، کاربران می توانند توکن های BNB خود را سپرده گذاری (Staking) کرده و در ازای آن پاداش بگیرند. در خصوص برداشت این پاداش نیز باید گفت که کاربران می توانند به نقدینگی فوری در قالب aBNBb دسترسی داشته باشد. می‌توانید با استفاده از یک صرافی غیرمتمرکز، aBNBb را با قیمتی با تخفیف خریداری کرده و برای کسب سود، آن را در ANKR Earn سپرده گذاری نمایید.

چشم انداز پیش بینی قیمت انکر

احتمال ادامه حرکت صعودی ارز دیجیتال انکر در پی افزایش ۱۳ درصدی قیمت


شکست مقاومت ۰.۰۷۳۵۴ روز سه شنبه منجر به شکل گیری نقطه حمایت جدید برای انکر شد. انتظار می رود که این حمایت جدید در برابر حرکت رو به عقب انکر مقاومت کرده و یک جهش در قیمت احتمالا باید ارزش این ارز را تا ۰.۰۸۱۵۴ را بالا ببرد. پس از آن، اگر افزایش قیمت ادامه یابد، ۰.۰۹۶۳۳ در دسترس خواهد بود و در صورت افزایش بیشتر قیمت، بالاترین قیمت انکر از ۲۸ دسامبر الی ۳ ژانویه یعنی نقطه ۰.۱۱۹۵۲ بار دیگر پا به عرصه وجود خواهد گذاشت.

از طرف دیگر، کاهش ۰.۰۷۳۵۴ مقاومت سابق ممکن است باعث افت قیمت به سمت ۰.۰۵۴۷۵ شود. در نتیجه، پایین ترین سطح ۲۷ ژوئن ۲۰۲۱ در ۰.۰۶۷۵۴ ممکن است یک پیت استاپ موقت را تشکیل دهد. تنها زمانی که افت قیمت به زیر نقطه ۰.۰۵۴۷۵ رخ دهد، می توان انتظار کاهش بیشتر تا ۰.۰۴۱۱۵ را به عنوان یک هدف مناسب برای خرس ها و البته خرید بیشتر این ارز متصور شد.

کد خبر: ۱۳۹٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha