۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
 استیضاح وزیر ارتباطات به دلیل وضعیت نامطلوب حوزه ارتباطات در کرمان
 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد

 استیضاح وزیر ارتباطات به دلیل وضعیت نامطلوب حوزه ارتباطات در کرمان

کرمان- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به دلیل وضعیت نامطلوب اینترنت پر سرعت در استان کرمان و عدم دسترسی بسیاری از روستاها به اینترنت، سوال و استیضاح وزیر ارتباطات در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد جدی از وضعیت ارتباطی استان بیان داشت: شاخص های عملکردی وزارت ارتباطات در استان بیانگر تفاوت فاحش با متوسط کشور است و این وضعیت بسیار نگران کننده می باشد که از نظر ما قابل قبول نیست.

وی افزود: در برخی زمینه ها بیش از ۱۵ درصد با میانگین کشور فاصله داریم و این موضوع در ارتباط با شاخص های عملکردی نشان می دهد وضعیت بسیار نامناسب است.

پورابراهیمی با اشاره به وضعیت تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در سطح استان کرمان گفت: بسیاری از روستاهای ما فاقد اینترنت برای آموزش یا اینترنت بدون کیفیت نامناسب هستند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: توافق ما با وزیر ارتباطات دولت سیزدهم این بود در بازه زمانی کوتاه مدت این معضل حل شود و به دلیل عدم رعایت این موضوعات، سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار قرار گرفته و البته تعدادی از همکاران استیضاح را نیز مطرح کرده اند لذا با توجه به این رویکرد عملا این موضوع می تواند مبنای تصمیم گیری قرار گیرد.

وی اظهار داشت: مقرر شد هیئتی از وزارت ارتباطات برای بررسی موضوعات مربوط به شاخص ها و اقداماتی که باید انجام شود، به استان کرمان سفر و برنامه پیشنهادی خود را درخصوص شاخص های ارتباطی استان نهایی کنند.

پورابراهیمی تصریح کرد: یکی از مصوبات جلسه این بود که در اولین هفته کاری، آخرین ارزیابی عملکرد صورت بگیرد تا بحث سئوال و استیضاح وزیر ارتباطات از طریق اکثر اعضای مجمع نمایندگان در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر: ۱۳۹٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha