۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
 ۱۲ پروژه گردشگری و صنایع دستی در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی کردستان:

 ۱۲ پروژه گردشگری و صنایع دستی در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

کردستان - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: ۱۲ پروژه گردشگری و صنایع دستی در راستای توسعه اقتصادی استان و تحقق شعار سال تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

اسماعیل مریوانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید، اظهار داشت: به منظور ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال اجرای ۱۲ پروژه در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در استان تعریف و طراحی شده است.

وی اضافه کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به ایجاد کارگاه صنایع دستی، هتل های پارسیان، لاله و شادی، سه مورد مجتمع خدمات رفاهی، سه مورد مجتمع گردشگری و ۱۰مورد اقامتگاه بوم گردی اشاره کرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: مرمت عمارت مشیر دیوان سنندج برای استقرار نمایندگی یونیدو و خانه خلاق صنایع دستی از دیگر ۱۲ پروژه‌ای است که امسال به اجرا در می‌آید.

مریوانی اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال ۹۹ این ۱۲ پروژه به بهره برداری خواهد رسید که با اجرای این پروژه‌ها برای بیش از ۷۲۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

کد خبر: ۱۳٬۹۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha