۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
 مایحتاج عمومی مردم برای ماه مبارک رمضان در انبارهای زنجان موجود است
استاندار زنجان:

مایحتاج عمومی مردم برای ماه مبارک رمضان در انبارهای زنجان موجود است

زنجان - استاندار زنجان با بیان اینکه اغلب مایحتاج عمومی مردم در ماه مبارک رمضان در انبارهای زنجان موجود است، گفت: مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

به گزارش خبرنگاربازار، فتح‌الله حقیقی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه مدیران برای تامین مایحتاج عمومی مردم برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشته باشند، گفت: تمام تلاش مدیران در ماه مبارک رمضان باید تامین مایحتاج عمومی مردم باشد.

وی با بیان اینکه برای تامین مایحتاج عمومی مردم نیازمند برنامه‌ریزی قبلی بوده و نباید اجازه دهیم هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه ایجاد شود، اظهار داشت: موجودی کالا در انبارهای استان زنجان باید ابتدا برای تامین نیاز مردم این استان اختصاص  پیدا کند.

استاندار زنجان، گفت: اگر مایحتاج عمومی مردم مازاد بود به سایر استان‌ها تخصیص یابد و اولویت با تامین نیاز استان می باشد.

حقیقی با بیان اینکه نظارت بر نحوه توزیع کالاها، قیمت‌ها  و ایجاد خلل در بازار باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید تیم منسجمی در سطح استان و شهرستان‌ها به صورت عملیاتی تشکیل شود.

وی با بیان اینکه اغلب مایحتاج عمومی مردم استان در ماه مبارک رمضان در انبارها موجود  است، ابراز داشت: مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

استاندار زنجان تصریح کرد: افزایش شبکه‌های توزیع، نبود تجمع در مراکز عرضه و وجود کالای مورد نیاز مردم به وفور در انبارها باید از طریق رسانه‌های عمومی و فضای مجازی، اطلاع‌رسانی شود تا مردم دغدغه‌ای نداشته باشند.

حقیقی افزود: مردم و اصناف، توجه داشته باشند که خریدها تا حد امکان به صورت تلفنی و اینترنتی انجام شود.

وی تصریح کرد: اگر خرید به صورت اینترنتی فراهم نشد، ترتیبی اتخاذ شود تا شعبه‌ها و شبکه‌های توزیع افزایش یابد.

استاندار زنجان، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و افزود: جلوگیری از تجمع و اتخاذ تمهیدات برای اقشار آسیب‌پذیر و جذب تمام کالاهای سهمیه‌ای ابلاغی از سوی ستاد تنظیم بازار کشور در ماه مبارک رمضان ضروری است و باید رعایت شود.

کد خبر: ۱۳٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha