۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
ظهور نشانه های بازگشت معامله گران خرد رمزارزها به بازار
داده های آماری نشان داد؛

ظهور نشانه های بازگشت معامله گران خرد رمزارزها به بازار

داده های آماری منتشر شده از سوی IntoTheBlock نشان می‌دهد که انباشت بیت کوین توسط دارندگان خرد این رمزارز احتمالاً به نقطه اوج خود رسیده است.

به گزارش بازار، داده های آماری منتشر شده از سوی IntoTheBlock نشان می‌دهد که انباشت بیت کوین توسط دارندگان خرد این رمزارز احتمالاً به نقطه اوج خود رسیده و موجودی کل آدرس‌هایی با ۰.۱ تا ۱ دلار دارایی بیت‌کوین به بالاترین حد یعنی بیش از ۷۸۰ هزار بیت‌کوین رسیده است. این در حالیست که در کنار بقیه بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین در ۴ مارس کاهش بیشتری را تجربه کرد و به ۳۸۵۹۰ دلار رسید.

آمار منتشر شده از سوی این موسسه تحقیقات بلاکچین، نشانگر رشد شدید آدرس های خرد دارنده بیت کوین در ماه فوریه بوده که تنها در این ماه، تقریباً بین ۱ الی ۴۰۰۰۰ دلار بیت کوین را در خود جای داده اند؛ آماری که ممکن است به معنای بازگشت معامله گران خرد و حاشیه ای به بازار بیت کوین باشد.

نشریه یو. تودی نیز پیشتر گزارش داده بود که تعداد آدرس‌های معامله‌گران بیت‌کوین که کمتر از ۳۰ روز اقدام به نگهداری این ارز دیجیتال می کنند، اخیراً همزمان با رشد نسبی قیمت بیت‌کوین افزایش یافته و این در حالیست که این گروه از دارندگان بیت کوین نیز موجودی خود را نزدیک به ۵ درصد افزایش داده است. به گفته نشریه IntoTheblock، این آمار احتمالا به معنای بازگشت مجدد دارندگان خرد به بازار کریپتو به ویژه بیت کوین است.

بر اساس داده‌های اخیر IntoTheBlock، تعداد کاربران فعال روزانه بیت‌کوین نیز همزمان با رشد دارندگان کوتاه‌مدت افزایش یافته است و به بالای ۱ میلیون آدرس رسیده است.

افت قیمت بیت کوین به زیر ۴۰ هزار دلار
بیت کوین در تاریخ ۴ مارس به ۳۸,۵۹۰ دلار رسید تا سه روز کاهش متوالی را از ۲ مارس به ثبت برساند. البته این کاهش قیمت از ۴۵,۳۳۲ دلار در ۲ مارس آغاز شد که احتمالا علاوه بر تشدید درگیری ها در اوکراین، ترس از میزان نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو آمریکا منجر به احتیاط بیشتر سرمایه گذاران برای ورود به بازار کریپتو به ویژه بیت کوین شد.

بر اساس داده‌های موسسه تحقیقات بلاکچین گلس نود، با افت کل بازار ارزهای دیجیتال، ۶۵۴۳۴ معامله‌گر وارد بازار فروش شده و بیش از ۲۲۹ میلیون دلار ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته نقد شده و نزدیک به ۱۰۵.۸۴ میلیون دلار از آن به موقعیت های معاملاتی بیت کوین گره خورده است.

شاخص ترس و طمع بازار ارزهای دیجیتال که احساسات بازار را مورد سنجش قرار می دهد نیز ۲۲ امتیاز از ۱۰۰ یا «ترس شدید» را در زمان انتشار این گزارش اندازه گیری کرده است.

کد خبر: ۱۳۸٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha