۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
شهرک‌ صنفی در شهرستان رزن راه اندازی می شود
استاندار همدان:

شهرک‌ صنفی در شهرستان رزن راه اندازی می شود

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه در شهرستان رزن به دنبال احداث شهرک‌های صنفی در شهرک‌ صنعتی هستیم، گفت: این موضوع به طور جدی پیگیری و انجام خواهد شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد فعالیت‌ها و تلاش‌های کمیته امداد در راستای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: دولت از طرح‌هایی که ظرفیت ایجاد اشتغال و تقویت معیشت مردم را دارند، حمایت می‌کند.

قاسمی‌فرزاد از احداث شهرک‌های صنفی خبر داد و گفت: در شهرستان رزن به دنبال احداث شهرک‌های صنفی در شهرک‌ صنعتی هستیم و به طور جدی پیگیری و انجام خواهد شد.

وی افزود: آن دسته از واحدهای صنفی که جنبه تولیدی دارند و نمی‌توانند در محیط‌های شهری به‌راحتی فعالیت کنند و وجود آن‌ها به فضای شهر آسیب می‌رساند، به شهرک‌های صنفی یا صنعتی مورد نظر منتقل خواهند شد.

استاندار همدان گفت: برای تاسیس واحدهای تولیدی باید مراحل قانونی اخذ پروانه و جواز فعالیت انجام گیرد تا در شهرک‌ صنعتی زمین موردنظر تامین شود و اگر بتوان شهرک‌های صنفی را تاسیس کرد زمینه مناسبی برای فعالیت اصناف مختلف در حوزه تولید در شهرستان رزن فراهم خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۸٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha