۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
۴ مورد از مهم ترین تجهیزات تعمیرگاهی خودرو برای خرید با قیمت مناسب

۴ مورد از مهم ترین تجهیزات تعمیرگاهی خودرو برای خرید با قیمت مناسب

تجهیزات تعمیرگاهی خودرو عبارت است از تمام ماشین‌آلات، ابزارها و لوازم صنعتی که به نوعی خدماتی را به خودروهای سبک و سنگین ارائه می دهند.

به گزارش بازار، تجهیزات تعمیرگاهی خودرو عبارت است از تمام ماشین‌آلات، ابزارها و لوازم صنعتی که به نوعی خدماتی را به خودروهای سبک و سنگین ارائه می دهند. وقتی وارد تعمیرگاه خودرو می شوید دستگاه های مختلفی در گوشه و کنار تعمیرگاه نظر شما را به خود جلب می‌کنند. اگر کمی کنجکاو باشید، حتماً درباره نحوه عملکرد دستگاه های آپاراتی و پنجره گیری یا تجهیزات تعویض روغنی سوالاتی را از تعمیرکار می پرسید.

مسئله این است که در تعمیرگاه های خودروهای سواری و تعمیرگاه خودروهای سنگین، تجهیزات در بسیاری موارد، مشابه هستند و تنها تفاوت آنها ابعاد و اندازه و قیمت تجهیزات است.

صاحبان تعمیرگاه‌ های سواری و سنگین به دنبال این هستند که تعمیرگاه خود را هر چه بیشتر و بهتر مجهز کنند. این کار با خرید تجهیزات تعمیرگاهی خودرو امکان پذیر است. البته به دلیل اینکه این تجهیزات صنعتی گرانقیمت هستند، خرید کردن باید طبق برنامه پیش برود. به این ترتیب، لازم است به فهرستی از تجهیزات تعمیرگاهی که نیاز دارید آماده کنید و سپس با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که هم خرید تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل مهم است و هم باید بهترین فروشگاه اینترنتی و شرکت را برای خرید پیدا کنید. هر دو گزینه نیازمند رعایت یک سری نکات مهم هستند.

فروشگاهی که انتخاب می کنید باید به قدری حرفه‌ای و معتبر باشد که بتواند شما را در انتخاب انواع تجهیزات تعمیرگاهی خودرو راهنمایی کند. بدون راهنمایی گرفتن و مقایسه قیمت ‌ها، خرید کردن بسیار دشوارتر خواهد بود.

معرفی ۴ نمونه از پرکاربردترین تجهیزات تعمیرگاهی خودرو

۴ تا از مهم ترین تجهیزات تعمیرگاهی خودرو برای خرید با قیمت مناسب

درباره خرید تجهیزات تعمیرگاهی خودرو بسیار میتوان صحبت کرد، اما چند نمونه از آنها هم برای خودروهای سنگین و هم برای خودروهای سبک پرکاربرد هستند. قبل از هر چیز لازم است خاطرنشان کنیم پیدا کردن یک فروشگاه یا شرکت معتبر برای خرید تمام این تجهیزات اهمیت دارد.

در ابتدا شما را با ۴ نمونه از پر کاربرد ترین و پرفروشترین تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل آشنا می کنیم و در قسمت های بعد درباره خدمات شرکت تجهیزات تعمیرگاهی صحبت خواهیم کرد.

به این ترتیب ۴ دستگاه مهم که در تعمیرگاه های تخصصی خودروهای سبک و سنگین وجود دارند، به صورت زیر توضیح داده می‌شوند:

۱- انواع دستگاه لاستیک درار سواری و سنگین

دستگاه لاستیک درار، اولین دستگاه پر کاربرد در تعمیرگاه های تخصصی خودروهای سبک و سنگین است. لاستیک درار، عبارت است از یک دستگاه صنعتی که برای ارائه خدمات مرتبط با لاستیک ماشین به کار می رود. لاستیک درار سنگین، مخصوص خودروهای سنگین است و لاستیک درار سبک، یا لاستیک درار سواری، مربوط به خودروهای شخصی و سواری می باشد.

هر کدام از انواع دستگاه لاستیک درار در جایگاه خود پرکاربرد هستند. با استفاده از یک سری اهرم ها، گیره های نگهدارنده و تکیه گاه می توانید لاستیک اتومبیل را خارج کنید و آن را بازرسی نمایید. کار کردن با دستگاه لاستیک درار بسیار آسان است؛ به شرطی که تکنسین یا اپراتور دستگاه، روش استفاده از آن را بدانند.

مهمترین کاربرد لاستیک درار سواری و سنگین، کمک به بازرسی لاستیک ها، پنجرگیری و خدمات آپاراتی و بالانس چرخ است. برای خرید لاستیک درار از میان تجهیزات تعمیرگاهی خودرو ابتدا مشخص کنید که نیاز تعمیرگاه شما چگونه است و چه بودجه مالی برای این کار اختصاص داده اید.

۲- دستگاه بالانس چرخ

دومین و پرکاربردترین دستگاه در میان تجهیزات تعمیرگاهی خودرو، دستگاه بالانس چرخ است. بالانس لاستیک خودرو، همانطور که از نام آن می‌توان متوجه شد، به مجموعه کارهایی گفته می‌شود که حرکت چرخ ها و تعادل آنها را کنترل می کند.

هر گونه اختلال در تعادل چرخ ها باعث از بین رفتن تعادل اتومبیل می شود. این شرایط به ‌صورت علائمی مورد بررسی است. اگر در فرمان اتومبیل لرزش احساس کنید، می ‌تواند به این مفهوم باشد که بالانس چرخ بر هم خورده است.

عدم بالانس چرخ خودرو باعث استهلاک و ساییدگی شدید لاستیک ها می شود. همچنین در سرعت های بالاتر، در اتومبیل خود لرزش زیادی احساس می کنید. در هر ۶ ماه یکبار لازم است خودرو را به تعمیرگاه برد تا از طریق بالانس چرخ این موارد کنترل شود.

می ‌توانید برای خرید بالانس چرخ و سایر تجهیزات تعمیرگاهی خودرو از بهترین فروشگاه اینترنتی اقدام کنید. در قسمت های بعدی شما را با یک مجموعه تخصصی معتبر در این زمینه آشنا خواهیم کرد.

۳- جک بالابر خودرو

از دیگر تجهیزات تعمیرگاهی خودرو که باید در هر تعمیرگاه تخصصی خودروهای سواری و سنگین وجود داشته باشد، جک بالابر خودرو نام دارد. اگر نامی از بالابر تعمیرگاهی یا بالابر خودرو هم شنیدید به همین محصول اشاره دارد. خرید و فروش جک بالابر خودرو بر اساس نیاز مشتریان و با قیمت های متنوع انجام می گیرد.

انواع جک بالابر خودرو به دو مدل جک بالابر دو ستونه و جک بالابر چهار ستونه تقسیم‌بندی می‌شود. جک دو ستونه برای خودروهای سبک تر مناسب است و ابعاد کوچکتری دارد. جک چهار ستونه، بزرگتر است و برای خودروهای سنگین به کار می رود. فناوری‌هایی که در جک های بالابری خودرو وجود دارد بر اساس پنوماتیک و هیدرولیک طراحی شده است.

در این میان، انواع جک قیچی تعمیرگاهی، جایگاه ویژه‌ای دارد. جک قیچی همانطور که از نام آن مشخص است، امنیت بیشتری نسبت به جک ۲ ستونه و جک ۴ ستونه دارد. انواع جک های تعمیرگاهی خودرو بر اساس منبع برق کار می کنند. وقتی می خواهید این محصولات را بخرید درباره منبع برق تک فاز یا سه فاز با فروشنده صحبت کنید.

۴- دستگاه دیاگ خودرو

چهارمین و پرفروش ترین دستگاه و تجهیزات تعمیرگاهی خودرو با نام دیاگ خودرو شناخته می شود. دستگاه دیاگ خودرو مخصوص تمام وسایل نقلیه است. از آنجایی که خودروهای مدرن امروزی بر اساس فناوری های رایانه‌ای و سیستم های انژکتوری کار می کنند، عیب یابی تمام قطعات خودروی وابسته به شناسایی کدها و رمزها است.

این کدهای مشخص شده از طریق کامپیوتر خودرو و دستگاه دیاگ به راحتی شناسایی می‌شوند. وقتی صحبت از دیاگ خودرو به میان می‌آید، یعنی شما هر چند وقت یکبار، خودرو را به تعمیر کار نشان می دهید تا با این دستگاه عیب ها یا خطاهای سیستم اتومبیل شما را شناسایی کند.

مهمترین اطلاعاتی که درباره انواع سنسورهای خودرو، فشار روغن گیربکس، سیستم برق خودرو و عملکرد موتور خودرو نیاز دارید، از طریق دستگاه دیاگ خودرو قابل کنترل و شناسایی است.

دستگاه دیاگ خودرو از مهمترین تجهیزات تعمیرگاهی خودرو سبک و سنگین به‌شمار می‌رود. دستگاه دیاگ انواع مختلفی دارد و شما می توانید بسته به نیاز خود آن را تهیه کنید.

تجهیزات تعمیرگاهی خودرو را از کجا بخریم؟

۴ تا از مهم ترین تجهیزات تعمیرگاهی خودرو برای خرید با قیمت مناسب

سوال بسیار مهمی که درباره خرید تجهیزات تعمیرگاهی خودرو وجود دارد این است که مشتریان می خواهند بدانند این دستگاه ها را از کجا بخرند؛ چطور به فروشنده اعتماد کنند؛ و نکات مهم در خرید چه چیزهایی است.

اولین نکته در خرید تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل این است که بدانید به کدام دستگاه ها نیاز دارید. دستگاه ساکشن روغن، انواع لاستیک درار، جک تعمیرگاهی خودرو، دیاگ خودرو، دستگاه میزان فرمان، انواع دستگاه تست نور چراغ ماشین، دستگاه نیتروژن ساز و بسیاری تجهیزات دیگر در تعمیرگاه های خودرو های سواری و سنگین وجود دارند. نیاز شما مشخص می کند که باید به سراغ کدام گروه از تجهیزات بروید.

دومین نکته این است که قیمت تجهیزات تعمیرگاهی را از شرکت های معتبر بپرسید. مقایسه قیمت ها به شما کمک می کند محصولات را بهتر انتخاب کنید. انواع برندهای سازنده این تجهیزات محصولات خود را با کیفیت عالی ارائه می‌دهند. هر چه تجهیزات با کیفیت تر باشد، و برند سازنده شهرت بیشتری داشته باشد، قیمت ها گران تر است.

نکته دیگری که در خرید تجهیزات تعمیرگاهی خودرو باید خاطرنشان کنیم فضایی است که در اختیار دارید. تعمیرگاه‌های کوچکتر فقط باید تعداد محدودی دستگاه را بخرند. تعمیرگاه های تخصصی و بزرگتر حتماً باید از چند دستگاه تعدادی را داشته باشند.

بودجه خرید این تجهیزات صنعتی به انتخاب صاحبان تعمیرگاه بستگی دارد. اگر به دنبال خرید انواع دستگاه ها و تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل هستید برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم.

پردیس صنعت؛ مرجع فروش تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل

شرکت پردیس صنعت، مرجع فروش تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل است و این دستگاه ها را با کیفیت عالی قیمت مناسب و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهد. می توانید انواع دستگاه لاستیک درار، تجهیزات صافکاری و نقاشی، تجهیزات تعویض روغنی، تجهیزات آپاراتی و پنچرگیری، انواع دستگاه های تعمیرگاهی خودروهای سنگین و چندین محصول دیگر را از این فروشگاه تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت پردیس صنعت به آدرسwww.pardis-sanat.net مراجعه نمایید

کد خبر: ۱۳۸٬۷۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha