۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
جلوگیری از فعالیت اصناف بی‌توجه غیربهداشتی در مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

جلوگیری از فعالیت اصناف بی‌توجه غیربهداشتی در مازندران

ساری - استاندار مازندران خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی و بازار برای کاهش و کنترل روند شیوع کرونا در استان شد و گفت: از فعالیت اصناف بی‌توجهی به موازین بهداشتی جلوگیری می‌شود.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه فعالیت برخی اصناف و واحدهای صنفی به معنای عادی شدن شرایط و اوضاع نیست، اظهار داشت: همچنان باید به طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند برای پیشگیری از کرونا توجه داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه اصناف و بازاریان باید نسبت به دریافت کد رهگیری سلامت و رعایت موازین بهداشتی اقدام کنند، افزود: از فعالیت اصناف و واحدهایی که موارد بهداشتی را مورد توجه قرار نمی دهند جلوگیری می شود.

استاندار مازندران با عنوان اینکه طرح فاصله گذاری هوشمند برای حفظ ایمنی مردم مورد توجه است، ادامه داد: همه اصناف و واحدهای صنفی باید به این طرح توجه کنند و پروتکل های بهداشتی را نیز مدنظر قرار دهند.

حسین زادگان با اظهار اینکه خوشبختانه در هفته های اخیر شاهد روند کاهشی شیوع کرونا در استان بودیم از مردم و اصناف خواست تا برای جلوگیری از شیوع و پیک دوم کرونا به مواردهای بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای ادارات پرتردد و مکان های پرخطر نیز درراستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند باید تمهیداتی ویژه اندیشه شود.

کد خبر: ۱۳٬۸۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha