۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
راه آهن اینچه برون به جنوب عملیاتی شود | لزوم فعال شدن کارخانه های نیمه تعطیل
رئیس جمهور:

راه آهن اینچه برون به جنوب عملیاتی شود | لزوم فعال شدن کارخانه های نیمه تعطیل

گرگان- رئیس جهور خواستار عملیاتی شدن راه آهن اینچه برون به جنوب شد و گفت: اگر همت مسئولان باشد در مدت کوتاه شاهد تحول در استان خواهیم بود.

به گزارش بازار، آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در شورای اداری گلستان اظهارکرد: نباید وعده ها را به صورت کار روزمره نگاه کرد بلکه کار جهادی می طلبد و انتظار من از مدیران گلستان حرکتی جهادی است.

رئیسی ادامه داد: انتظار مردم از مدیران حرکتی تحولی و جهادی است و باید تغییر و اتفاقی رخ دهد.

رئیس جمهور خلیج گرگان را ثروتی ارزشمند دانست و گفت: فرض ما این است خلیج احیاء شود و حتماً هم باید هرچه زودترو سریعاً کار آن آغاز شود.

رئیسی با تأکید بر اینکه لایروبی و رسوبزدایی باید سریع انجام شود، گفت: این کاری است که با همین امکانات داخل کشور قابل انجام است و اگر تجهیزاتی نباشد سریع وارد شود.

رئیس جمهور جزیره آشوراده را هم ثروت و مکان ارزشمندی دانست و تاکید کرد حداکثر طی ۱۰ روز آینده عملیات اجرایی طرح گردشگری آن انجام شود.

وی خواستار فعال شدن کارخانه های نیمه تعطیل گلستان شد و به استاندار گلستان دستور داد با تشکیل تیمی واحدهای تولیدی که مشکل جدی ندارند را سریع شناسایی و رفع مشکل کنند.

وی با بیان این که پتروشیمی هم از مشکلات جدی مردم گلستان، توضیح داد: بخش عمده مشکل این طرح حل شده است و باید هلدینگ های فعال این بخش شناسایی شده تا فعالیت آن مجدد آغاز شود.

آیت الله رئیسی با تاکید بر این که پرداخت طلب کشاورزان باید جزو موارد فوری باشد که استاندار پیگیری می کند، گفت: صنایع تبدیلی هم یکی از مواردی است که باید در گلستان پیگیری شود تا جلوی خام فروشی محصولات کشاورزی گرفته شود.

رئیس جمهور خواستار عملیاتی شدن مسیر راه آهن شمال جنوب شد و ادامه داد: اگر همت مسئولان باشد در مدت کوتاه شاهد تحول در استان خواهیم بود.

کد خبر: ۱۳۸٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha