۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
زلزله ۴.۲ ریشتری مرز بوشهر و هرمزگان آسیبی به تاسیسات پارس جنوبی وارد نکرده است
مدیر کل بحران استانداری بوشهر:

زلزله ۴.۲ ریشتری مرز بوشهر و هرمزگان آسیبی به تاسیسات پارس جنوبی وارد نکرده است

بوشهر- دهقانی مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: زلزله ۴.۲ ریشتری مرز بوشهر و هرمزگان آسیبی به تاسیسات منطقه پارس جنوبی وارد نکرده است.

جهانگیر دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به وقوع زلزله در مرز استان‌های بوشهر و هرمزگان اظهار داشت: زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۴.۲ ریشتر ساعت ۱۶ و ۱۴ دقیقه امروز، منطقه مقام در مرز هرمزگان و بوشهر را لرزاند.

وی افزود: بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد و مدت زمان لرزیدن زمین نیز نسبتا طولانی بود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: به دلیل همجواری با تاسیسات عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر و احتمال آسیب به تاسیسات، بلافاصله تیم‌های ارزیابی به منطقه اعزام و از طریق شرکت‌های نفتی مستقر در منطقه، نسبت به ارزیابی وضعیت اقدام کردیم.

دهقانی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی خوشبختانه هیچگونه آسیبی به تاسیسات نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی وارد نشده است.

وی بیان کرد: در صورت تداوم زمین‌لرزه و وقوع زلزله‌های احتمالی، از تمام ظرفیت موجود برای ایجاد آرامش و امدادرسانی احتمالی بهره می‌بریم.

کد خبر: ۱۳۸٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha