۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
صادرات محصولات کشاورزی رونق می‌گیرد| افزایش مشوق‌ها و معافیت‌های صادراتی برای کشاورزان بوشهری
عضو اتاق بازرگانی ایران مطرح کرد:

صادرات محصولات کشاورزی رونق می‌گیرد| افزایش مشوق‌ها و معافیت‌های صادراتی برای کشاورزان بوشهری

بوشهر- گزدرازی عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه صادرات محصولات کشاورزی بوشهر رونق می‌گیرد از افزایش مشوق‌ها و معافیت‌های صادراتی برای کشاورزان خبر داد.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی در خدمت مردم استان است و خدمات متنوعی به بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعت و تجارت و بازرگانی و ... ارائه می‌کند.

وی افزود: صادرات محصولات کشاورزی از دغدغه‌های مهم تولید کنندگان این بخش است و اتاق بازرگانی با همراهی مدیران استان، تسهیلات خوبی فراهم کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: صادرات محصولات کشاورزی از بوشهر به کشورهای هدف با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته رونق می‌گیرد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

گزدرازی اضافه کرد: معافیت‌های صادراتی مناسبی ایجاد خواهد شد تا تولیدکنندگان بتوانند محصولات کشاورزی مرغوب و باکیفیت را به نقاط مختلف جهان صادر کنند.

وی یادآور شد: کیفیت برخی محصولات نیاز به کار بیشتر دارد و اگر قرار است مورد پسند کشورهای هدف قرار گیرد باید بهترین و باکیفیت‌ترین محصول را تولید کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر ابراز داشت: از ۶۰۰ هزار تن گوجه‌فرنگی تولیدی استان حدود ۱۲۰ هزار تن صادر می‌شود که باید افزایش یابد، ضمن اینکه از ۱۷۰ هزار تن خرمای تولیدی استان بوشهر نیز حدود ۲۰ هزار تن صادر می‌شود.

گزدرازی گفت: برای سال آینده با رایزنی‌های صورت گرفته، انتظار داریم حجم صادرات خرما و گوجه رشد دوبرابری داشته باشد.

کد خبر: ۱۳۸٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha