۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
مرغداری‌های خوزستان در زمینه تخصیص اراضی و نهاده حمایت شوند
مدیرعامل تعاونی سایر ماکیان خوزستان:

مرغداری‌های خوزستان در زمینه تخصیص اراضی و نهاده حمایت شوند

اهواز- مسعودی، مدیرعامل تعاونی سایر ماکیان خوزستان خواستار حمایت در زمینه تخصیص اراضی و نهاده شد و گفت: از سیستم بانکی نیز برای پرداخت تسهیلات تقاضای همکاری بیشتر را داریم.

ضیاء مسعودی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: سایر ماکیان شامل بوقلمون، شترمرغ، بلدرچین، مرغ بومی، کبک و ... تولیدی در واحدهای صنعتی مجوز دار می‌شود.

وی ادامه داد: تعداد اعضا حدود ۴۰ نفر است که هر نفر نماینده یک واحد پرورش ‌دهنده سایر ماکیان است.

مدیرعامل تعاونی سایر ماکیان استان خوزستان با اشاره به میزان سرمایه اولیه این تعاونی توضیح داد: بدون سرمایه کار را شروع و تعاونی از سال ۹۷ ثبت شده و تاکنون در حال فعالیت است؛ با وجود اینکه برای آغاز به کار از سرمایه مالی زیادی بهره نبردیم ولی در حال حاضر گردش مالی خوبی دارد.

مسعودی با اشاره به میزان اشتغالزایی تعاونی سایر ماکیان استان خوزستان گفت: در این تعاونی برای حدوداً ۲۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و برای حدوداً ۱۰۰ نفر هم به صورت غیرمستقیم در قالب عامل توزیع و راننده اشتغالزایی شده است.

وی تاکید کرد: توسعه کار در این تعاونی بستگی به خود وزارت جهاد کشاورزی دارد که اگر نهاده را به موقع برای تمام واحدهای استان تخصیص دهد، گسترش خوبی خواهیم داشت.

مدیرعامل تعاونی سایر ماکیان استان خوزستان در پاسخ به سئوال خبرنگار بازار مبنی بر اینکه برای توسعه فعالیت خود به چه زیرساخت‌هایی نیاز دارید، اظهار کرد: برای تخصیص اراضی از منابع طبیعی و همچنین برای تخصیص نهاده از وزارت جهاد کشاورزی انتظار حمایت داریم و همچنین از سیستم بانکی نیز برای پرداخت تسهیلات تقاضای همکاری بیشتر را داریم.

مسعودی خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌هایی که بتوان اخذ مجوزهای لازم را تسهیل کرد، یکی دیگر از درخواست‌های این تعاونی است به دلیل اینکه در حال حاضر واقعاً شرایط خیلی سخت شده است.

کد خبر: ۱۳۸٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha