۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
احتمال افزایش ۴ برابری قیمت سیاکوین در سال ۲۰۲۲
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش ۴ برابری قیمت سیاکوین در سال ۲۰۲۲

بررسی نمودارهای تکنیکال مربوط به ارز دیجیتال سیاکوین نشان دهنده آمادگی آن برای افزایش قیمت ۴ برابری در سال ۲۰۲۲ است.

به گزارش بازار، پیش‌بینی کارشناسان در خصوص قیمت ارز دیجیتال «سیاکوین» در سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد که قیمت این ارز می‌تواند تا ۴ برابر نسبت به قیمت فعلی افزایش یابد. البته این پیش بینی تنها در صورتی محقق خواهد شد که سیاکوین از ریزش بیشتر نسبت به قیمت های فعلی جلوگیری کند.

در حال حاضر، قیمت سیاکوین در حالی که حمایت اصلی ۰.۰۰۷ دلار را حفظ کرده، با قیمت ۰.۰۰۸۹۵ دلار معامله می شود. جهش از سطوح کنونی همچنین نشان‌دهنده اصلاح بیشتر احتمالی قیمت این ارز است.

تازه ترین تحولات سیاکوین

طبق آخرین اخبار، در حال حاضر مجموعا ۷.۹ PB فضای ذخیره سازی در شبکه سیاکوین موجود است. از این میزان فضا، تنها ۲۳۹۱ ترابایت در حال استفاده بوده و ماقی آن برای فعالان در شبکه این ارز در دسترس است. هر پیش‌بینی قیمت سیاکوین به پذیرش شبکه آن توسط سسزمایه گذاران در آینده بستگی دارد.

سیاکوین یکی از قدیمی‌ترین ارزهای دیجیتال است که در مارس ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد. شبکه سیا به کاربران اجازه می‌دهد فضای ذخیره‌سازی اضافی خود را اجاره کنند. به این ترتیب، یک شبکه ذخیره سازی غیرمتمرکز برای کاربان فراهم خواهد شد که همچنین کاملاً اضافی است. چندین پروژه دیگر مانند Filecoin، Areweave، و Coldstacks نیز در تلاش برای ارائه راه حل های مشابه هستند. با این حال، پذیرش این پروژه ها در مقایسه با ارزش بازار چشمگیر آنها هنوز بسیار کم است.
در حال حاضر ۶۴۱ ارائه‌دهنده فضای ذخیره‌ سازی ابری در شبکه سیا فعال هستند.

پیش بینی قیمت سیاکوین

احتمال افزایش ۴ برابری قیمت سیاکوین در سال ۲۰۲۲


سیاکوین در حال حاضر ۱۵۸اُمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. اگر قصذ خرید این ارز دیجیتال را دارید، در حال حاضر در صرافی‌های بزرگ با نماد SC آن را جستجو کنید. در زمان نگارش این مطلب، قیمت SC با ۰.۰۰۸۹۷ دلار معامله می شود و نسبت به ATH ۲۰۱۸ آن که ۰.۰۹۲۸ دلار بود ۹۰ درصد کاهش یافته است. اگر قیمت سیاکوین حمایت ۰.۰۰۷ دلار را حفظ کند و جهش کند، گاوها می توانند به اهداف قیمت بالاتر تا پایان سال امیدوار باشند.

هر گونه حرکت سیاکوین به بالاتر از ۰.۰۱۲ دلار ممکن است نشان دهنده پایین آمدن بالقوه قیمت کریپتو SC باشد. در چنین سناریویی به نظر می‌رسد ۰.۰۴ دلار می تواند پیش‌بینی معتبر قیمت سیاکوین برای سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شود.

این سطح با اتصال اوج‌های آوریل ۲۰۲۱ به کف های شکل گرفته در فوریه ۲۰۲۲ وارد عمل می‌شود. با این حال، نقض سطح حمایت حیاتی ۰.۰۰۷ دلار می تواندپیش بینی های صعودی برای آینده قیمت سیاکوین را خنثی کند.

کد خبر: ۱۳۸٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha