۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶
حرکت ارز دیجیتال کازمز به سوی ۴۴ دلار| تز صعودی همچنان معتبر است
تحلیل بازار رمزارزها؛

حرکت ارز دیجیتال کازمز به سوی ۴۴ دلار| تز صعودی همچنان معتبر است

در تحقق پیش‌بینی‌های صعودی قیمت ارز دیجیتال کازمز (اتم) پس از شکست الگوی گُوِه صعودی، قیمت این ارز پس از ادامه فضای مثبت ایجاد شده در بازار کریپتو، ۱.۳۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش بازار، در تحقق پیش‌بینی‌های صعودی قیمت ارز دیجیتال کازمز (اتم) پس از شکست الگوی گُوِه صعودی، قیمت این ارز در روز پنجشنبه پس از ادامه فضای مثبت ایجاد شده در بازار کریپتو، ۱.۳۳ درصد افزایش یافت.

جفت ATOM/USDT اکنون طی پنج روز از هفت روز معاملاتی گذشته افزایش یافته که از این میان، افزایش ۱۷.۱۵ درصدی روز دوشنبه تاکنون ثابت شده که می توان آن را نشانه ای از تمایل کازمز به آغاز حرکت صعودی این ارز دانست.

سودهای اخیر با اعلام فهرست شدن توکن کازمز در صرافی FTX افزایش یافته است، جایی که اکنون کاربران می توانند با استفاده از جفت‌های ATOM/USDT و ATOM/USD نسبت به معامله اسپات در این صرافی اقدام نمایند. دومین عاملی که باعث افزایش تقاضا برای توکن کازمز می شود، اتصال جدید شبکه این ارز به شبکه بلاکچین پولکادات است.

این اتصال که توسط شبکه Octopus انجام می شود، کل اکوسیستم کازمز را با استفاده از هاب قرارداد هوشمند چند زنجیره ای Astar، به پولکادات متصل می کند.

پیش بینی قیمت کازمز
پس از تکمیل روند تحرک دو قله صعودی در اولین نقطه تماس مرز پایین گوه، تحرک قیمت در داخل گوه تکامل یافت تا اینکه در نهایت مرز بالایی گوه را در خط مقاومت ۲۵.۸۴ شکست. این تحرک قیمت، در را برای حرکت اندازه گیری شده به سمت مقاومت ۳۳.۳۴ باز کرد.

اگر گاوها این مقاومت را از بین ببرند، حرکت به سمت ۳۶.۹۹ پیش می رود. بالاتر از این سطح، ۴۴.۶۰ سومین مقاومت پیش روی کازمز خواهد بود که باید پیش از حرکت به سمت اهداف بالاتر، آن را نیز بشکند.

حرکت ارز دیجیتال کازمز به سوی ۴۴ دلار| تز صعودی همچنان معتبر است


از طرف دیگر، رد حرکت پیشروی به سمت ۳۳.۳۴ می تواند به خرس ها اجازه دهد تا عقب نشینی را آغاز کرده و در ابتدا ۲۵.۸۴ دلار را هدف قرار دهند. این سناریو نشان دهنده تکمیل حرکت اندازه گیری شده گوه و شروع یک حرکت اصلاحی است.

تجزیه حمایت ترکیبی در نقطه ۲۵.۸۴ دلار، حمایت بعدی کازمز یعنی ۲۰.۳۴ را در کانون توجه خرس ها قرار می دهد. ۱۶.۰۳ و ۹.۸۴ اهداف دیگری هستند که در حال حاضر خارج از محاسبات فعلی هستند.

کد خبر: ۱۳۸٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha