۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
افزایش فروش آنلاین کسب‌وکارهای خانگی با ویترین

افزایش فروش آنلاین کسب‌وکارهای خانگی با ویترین

شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار خانگی باشند.

به گزارش بازار، شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار خانگی باشند. با این حال بازاریابی کسب‌وکارهای خانگی با محدودیت جدی روبه‌روست. چرا که هزینه‌های بازاریابی، تبلیغات و جذب نیروی متخصص برای یک کسب‌وکار خانگی بسیار بالاست. در مقابل هم کسب‌وکارها بدون بازاریابی، فروش بالایی را تجربه نخواهند کرد. چگونه یک کسب‌وکار کوچک می‌تواند بدون هزینه‌های سرسام‌آور دیده شود و فروش بیشتری را تجربه کند؟

فروش بیشتر را با ویترین تجربه کنید

یکی از راه‌های کسب مشتری از اینترنت، تولید محتوا و عرضهٔ محصولات به صورت آنلاین است. بسترهای متفاوتی برای این موضوع وجود دارد. یکی از بهترین بسترهای فروش اینترنتی، ایجاد یک سایت و فعالیت در قالب آن است. همیشه برای اینکه یک سایت خوب داشته باشید، نیازی به هزینه‌های آنچنانی ندارید. می‌توانید با استفاده از سایت‌ساز نیاز خود را برطرف کرده و یک سایت کامل داشته باشید.

سایت ساز حرفه‌ ای ویترین با ارائهٔ خدمات طراحی سایت و مشاورهٔ رایگان به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن بتوانید سایت خودتان را افتتاح کنید و فروش بیشتر را تجربه نمایید. امکانات ویترین می‌توانند فروش آنلاین را برای شما تسهیل کنند. اگر علاقه‌مندید تا بیشتر در رابطه با مزایای ویترین برای افزایش فروش آنلاین بدانید، ادامهٔ مطلب را مطالعه کنید.

مزایای ویترین برای افزایش درآمد شما

اگر کسب‌وکاری دارید که هنوز نتوانسته فروش آنلاین را تجربه کند یا دوست دارید فروش آنلاین شما افزایش پیدا کند، این فرصت خوبی است تا با آشنایی بیشتر با سایت ساز ویترین، فضای کسب‌وکار خودتان را بدون دردسر گسترش دهید.

امکان فروش به سراسر کشور

برای کسب‌وکارهای آنلاین محدودیت مکانی یک شوخی است! آن‌ها می‌توانند محصولات خود را به دورترین نقطه‌های ایران نیز برسانند و از هر شهر مشتری خود را پیدا کنند. این مزیت بزرگی برای شماست که از فرصت‌های آنلاین بهره ببرید و محصولی متناسب برای هر نقطه از ایران را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

برخورداری از خدمات پشتیبانی آنلاین

با تبدیل کسب و کار سنتی به آنلاین، سروکله زدن با پرداخت‌های آنلاین و مدیریت پنل کاربری ممکن است تمرکز شما را از کارتان بگیرد. حضور یک پشتیبان آنلاین کمک بزرگی برای شماست تا بدون دغدغه و حاشیه تنها روی فروش و تولید محتوای سایت خود تمرکز کنید. ویترین با برخورداری از تیم پشتیبانی فعال این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

یک ویترین ۲۴ ساعته خواهید داشت

فروشگاه‌های سنتی نه تنها با محدودیت‌های مکانی درگیرند، بلکه محدودیت زمانی نیز دارند. برای همین آن‌ها بخش عمده‌ای از مشتریان را که از راه دور و نزدیک و در ساعت‌های غیرکاری به سراغ‌شان می‌روند از دست می‌دهند. داشتن یک سایت به شما این امکان را می‌دهد تا ویترین مغازه و کسب‌وکارتان ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته روشن و در خدمت مشتری باشد.

بهینه بودن سایت‌های ویترین برای موتور جستجو

یکی از مهم‌ترین راه‌های جذب مشتری در فضای آنلاین از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل است. بسیاری از سایت‌ها با مشکلات بنیادی خود این فرصت را از دست می‌دهند. اما سایت ساز ویترین با برخورداری از تیم متخصص و جوان خود توانسته با بهبود زیرساخت‌ها، این مسیر را برای شما هموار کند. از این جهت کافی است که سایت خود را به‌روز و غنی کنید، آن‌گاه جذب مشتری از گوگل چندان هم کار سختی نخواهد بود.

سرعت بالای سایت و رضایت مشتری

سایت‌هایی که دیر باز می‌شوند یا طراحی خوبی ندارند، کاربران اینترنتی را آزرده می‌سازند. برای همین باید دقت داشته باشید که سایت شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد. از آن‌جا که ویترین توانسته از پایه تمام کد سیستم سایت‌ساز خود را بنویسد، شما از همان روز اول با یک سایت بهینه و سریع کار خود را آغاز می‌کنید. سرعت بالای سایت شما باعث رضایت و آسودگی کاربر می‌شود. همین رضایت او می‌تواند به اعتماد او منجر شده و فروش آنلاین شما را افزایش دهد.

امنیت؛ نکتهٔ کلیدی کسب‌وکارهای کوچک

اغلب کسب‌وکارهای خانگی با مسئلهٔ پرداخت امن به مشکل می‌خورند. جلب اعتماد مشتری برای پرداخت معمولاً تبدیل به یک مکافات می‌شود! چرا که مشتری نگران دارایی خود است و نمی‌تواند به امنیت روش پرداخت شما اعتماد کند. اما ویترین شما را در این مسیر همراهی خواهد کرد. شما می‌توانید با دریافت درگاه‌های پرداخت ایمن و استفاده از اینماد، اعتماد مشتری را به‌دست آورید.

پنل کاربری روان

مدیریت سایت کار دشواری نیست، اگر پنل کاربری خوبی داشته باشد! شاید خاطرهٔ خوبی از پیچیدگی‌های مدیریت سایت نداشته باشید یا حرف‌هایی درباره سختی آن به گوش‌تان رسیده باشد. اما همهٔ آن‌ها را فراموش کنید! در ویترین شما از یک پنل کاربری ساده برخوردار خواهید بود که همراه با آموزش کامل به شما تحویل داده می‌شود. از هر جای آن هم که سؤال داشته باشید، پشتیبانی ویترین پاسخگوی شماست.

مدیریت آسان سفارش‌ها

دسته‌بندی، مرتب کردن و مدیریت سفارش‌ها گاهی دشوار است. مخصوصاً اگر سفارش‌های فروش زیادی داشته باشید، این مسئله می‌تواند شما را دچار مشکل بیشتری هم بکند. در ویترین شما می‌توانید سفارش‌های خود را مرتب کنید و به آسانی آن‌ها را مدیریت نمایید. وضعیت موجودی کالا را تغییر دهید، وضعیت سفارش‌ها را مشخص کنید و با مشتری خود در تعامل باشید.

هزینه متناسب با نیاز شما

یکی از دغدغه‌های مهم هر کسب‌وکار، مدیریت هزینه‌هاست. شما با ویترین می‌توانید این مسئله را برای خودتان تسهیل کنید. چرا که در ویترین تنها بابت خدماتی هزینه می‌پردازید که به آن نیاز دارید. دست شما برای انتخاب آن‌ها باز است. هزینه‌ها کاملاً متناسب با نیاز شما خواهند بود و نیازی به هیچ هزینه اضافه‌ای ندارید.

افزایش فروش آنلاین با ویترین

بعد از شیوع کرونا متوجه شدید که از فروش آنلاین ناگزیر هستید. در کنار مزایای فراوان فروش آنلاین، شما با سختی‌هایی در این مسیر روبه‌رو بوده‌اید که ممکن است هربار شما را از ورود به مسیر منصرف کرده باشد. اما نگران نباشید. سایت ساز ویترین به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک سایت کامل داشته باشید و از مزایای آن بهره ببرید. برای این کار کافی است به سایت ویترین مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۷۵۱ تماس بگیرید.

کد خبر: ۱۳۸٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha