۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان پایان خرداد ۹۹
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه خبر داد:

تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان پایان خرداد ۹۹

محمود زاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر مسکن و شهرسازی از تکمیل اطلاعات سامانه ملی املاک و اسکان تا پایان خرداد ماه سال جاری در کشور خبر داد.

به گز ارش بازار به نقل از صداوسیما، «محمود محمودزاده» افزود: این سامانه بهمن ماه سال گذشته رونمایی و در ضمن بخش قابل توجهی از اطلاعات آن نیز بارگذاری شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که تا پایان خرداد ماه سال جاری اطلاعات سامانه ملی املاک و اسکان تکمیل و برای استفاده تحویل سازمان امور مالیاتی می شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر مسکن و شهرسازی گفت: مکاتبات لازم در این زمینه با دستگاه ها، سازمان ها و مراجع دولتی نظیر سازمان ثبت و اسناد، امورمالیاتی، شهرداری‌ ها، وزارت صمت و

همچنین دستگاه ‌های خدماتی همچون آب، برق، گاز و مخابرات و غیره انجام شده است.

وی افزود: جلسات متعددی در این خصوص تا قبل از شیوع گسترده کرونا انجام شد اما امکان ادامه جلسات برای حفظ بهداشت عمومی مقدر نشد.

محمود زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: متوسط صدور پروانه ساختمانی کشور در هفت سال گذشته از ۳۲۰ هزار مورد تجاوز نکرده است.

وی در ادامه از ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در کشور خبرداد و گفت: اجرای این طرح در ایجاد اشتغال، تولید مسکن، رونق صنعت و اقتصاد بسیار تاثیرگذار است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر مسکن و شهرسازی افزود: این وزارتخانه تمامی توان و اهتمام خود را به کار بسته تا تولید مسکن به جریانی مدوام و پایدار در کشور تبدیل شود.

وی اظهارداشت: امضای تفاهم ‌نامه وزارت راه و شهرسازی با برخی از وزارتخانه ها همچون دفاع، آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی را گامی دیگر برای تلاش دولت در صاحب خانه‌ دار کردن کارمندان، کارگران، فرهنگیان و دیگر اقشار هدف عنوان کرد.

محمود زاده ادامه داد: عملیات کلنگ زنی مرحله اول تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش به زودی در شهرهای مختلف انجام و به تبع فرآیند ساخت و ساز هم صورت می گیرد.

وی یادآورشد: پروژه های متعددی هم در حوزه وزارت دفاع آماده شده که بخشی شروع و بخشی در آینده نزدیک شروع خواهد شد.

کد خبر: ۱۳٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha