۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
تسهیلات بانکی به حوزه‌های تاثیرگذار بخش‌های اقتصادی هدایت شود
استاندار همدان:

تسهیلات بانکی به حوزه‌های تاثیرگذار بخش‌های اقتصادی هدایت شود

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه تسهیلات بانکی باید به حوزه‌های تاثیرگذار بخش‌های اقتصادی هدایت شود، گفت: باید از محل اقساط برگشتی تسهیلات روستایی و تسهیلات رونق تولید پرداخت شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد در شورای بانک های استان همدان با تاکید بر تسریع در اجرای مصوبات ستاد تسهیل استان و همکاری با هیئت خبرگان بانکی استان گفت: حمایت و هماهنگی سیستم بانکی تاثیرگذار است و بانک ها باید آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ کار مهم و ارزشمندی در پیش داریم؛ گفت: تعهد ایجاد اشتغال در استان ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر است و نرخ رشد پیش بینی شده در کشور هشت درصد و در استان هفت و نیم درصد است که باید بانک ها هم آمادگی لازم برای اجرایی شدن آن را داشته باشند.

وی با تاکید بر بررسی سریع، تصویب و عقد قرارداد تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ و بند ب تبصره ۱۶ و مانده تسهیلات اشتغال روستایی گفت: باید از محل اقساط برگشتی تسهیلات روستایی و تسهیلات رونق تولید پرداخت شود.

استاندار همدان گفت: با توجه به ایام پایانی سال برای تسریع در پرداخت حقوق پرسنل دستگاه های اجرایی و بازنشستگان باید اقدامات لازم صورت پذیرد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر تعیین تکلیف سریع واحدهای تملیکی توسط بانک ها گفت: مراقبت شود طرح های در تملک بانک ها و یا در شرف اجراییه تولید و اشتغال لطمه نبیند.

کد خبر: ۱۳۸٬۳۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha