۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
۴ میلیون سهام مشارکت سرمایه گذاری در مازندران توزیع می‌شود
رئیس خانه صمت مازندران:

۴ میلیون سهام مشارکت سرمایه گذاری در مازندران توزیع می‌شود

ساری- رئیس خانه صمت مازندران با بیان اینکه شرکت توسعه مشارکت استانی با عنوان « تمام» تشکیل می‌شود، گفت: چهار میلیون سهام برای سرمایه گذاری بین مردم در این شرکت عرضه می‌شود.

مجتبی رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار شرکت توسعه مشارکت استانی در استان تاسیس میش ود، افزود: مقرر است جهار میلیون سهام ۱۰ هزار ریالی به هر مازندران داده و یک سهم واگذار شود.

وی افزود: تمام سرمایه شرکت درقالب وقف عام تامین می شود و مطابق تبصره ذیل ماده ۱۴ قانون تجارت از متقاضیان با ثبت نام مردم استان در سامانه مدنظر ثبت می شود.

وی با بیان اینکه پروژه خصوصی سازی قبلی شکست خورد، افزود: برای رسیدن به خصوصی سازی واقعی باید دوره گذار تعریف کنیم تا تصدی گری از دست دولت به بخش خصوصی برسد.

رضوی یادآور شد: در خصوصی سازی قبلی قسمتی از مسئولیت از دولت منفک نشده است درحالی که برای اجرای این طرح باید اقدامات کارشناسی صورت گیرد و بنا داریم با تشکیل شرکت های توسعه ای در استان و مشارکت مردم می توان دوره گذر را سپری کرد.

رئیس خانه صمت مازندران با بیان اینکه شرکت توسعه مشارکت استان مازندران، سهامی عام بوده و چابک سازی اقصتاد از جمله اهدفا آن به شمار می رود، افزود: قیمت سهام اولیه این شرکت هزار تومان است که توسط هیئت موسس پرداخت می شود.

وی ادامه داد: هر سال ۲۵ تا ۳۰ درصد رشد نقدینگی داریم و رقم نقدینگی بسیار بزرگ است و باید این نقدینگی در مسیر درست هدایت شود.

وی با بیان در حال راه اندازی سایت هستیم تا مردم برای این کار توسعه ای ترغیب شود، گفت: این شرکت را به بورس گره نمی زنیم و برای هر مازندرانی یک سهم رایگان درنظر گرفته می شود.

کد خبر: ۱۳۸٬۲۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha