۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
۳۱ پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری ۱۳۴ میلیارد ریال در شهرستان بیجار اجرا شد
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۳۱ پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری ۱۳۴ میلیارد ریال در شهرستان بیجار اجرا شد

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری ۱۳۴میلیارد ریال برای اجرای ۳۱ پروژه‌ی مخابراتی در شهرستان بیجار سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت ضمن تشریح این مهم که حوزه سیستم های مخابراتی ، نقطه شروع جهت تصمیم گیری و حرکت در راستای توسعه و نوسازی شبکه مخابراتی با همیاری موثر دیگر حوزه ها است، اظهار داشت: ایجاد مراکز جدید مخابراتی، حذف و تعویض تجهیزات قدیمی با جایگزینی سیستم های جدید، توسعه و ظرفیت سازی پورت های جدید ADSL، در قالب ۱۷ طرح از جمله اقدامات این حوزه در شهرستان بیجار است.

وی اجرای شش پروژه ی مخابراتی در حوزه شبکه ارتباطات سیار در این شهرستان را یادآور شد و افزود: نصب و راه اندازی نیوسایت با ویژگی فول تکنولوژی و ارتقا تکنولوژی تعدادی از سایت های تلفن همراه به نسل های سوم و چهارم با هدف بهره مندی مشتریان از خدمات با کیفیت تر اینترنت همراه و دسترسی سریع آنان به اطلاعات موجود در فضای مجازی از دیگر فعالیت های این منطقه در شهرستان بیجار بشمار می رود.

حکمت به ارتقا زیرساخت های مخابراتی در بخش انتقال در راستای توسعه سرویس های اینترنت پرسرعت ADSL و اینترنت همراه اشاره داشت و گفت: هشت پروژه مخابراتی در حوزه انتقال با نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی و CWDM در این شهرستان اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: سرمایه گذاری ۱۳۴ میلیارد ریالی در شهرستان بیجار، ارتقا و تقویت سطح کیفی و کمی خدمات مخابراتی و پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشتریان ساکن در نقاط شهری و روستایی این شهرستان را به دنبال داشته است.

وی عنوان کرد: ۳۱ پروژه اجرا شده در سه حوزه سیستم های مخابراتی، شبکه ارتباطات سیار و انتقال به بهره برداری رسیده است و در حال حاضر شرایط استفاده مشتریان از خدمات و مزایای آنها فراهم است.

وی از واگذاری سرویس VDSL به متقاضیان ساکن در شهرستان بیجار در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: با تلاش همکاران زیرساخت های لازم و تجهیزات مخابراتی در این حوزه ایجاد و راه اندازی شده اند.

حکمت با اعلام اینکه ارائه یکسان فناوری ها و خدمات نوین مخابراتی به مردم استان از استراتژی های دارای اولویت منطقه است، اضافه کرد: ایجاد زیرساخت های فیبرنوری به منظور ارائه سرویس FTTH و دیگر خدمات مخابراتیِ وابسته به این فناوری با اجرای بخشی از مراحل فنی آن در شهرستان بیجار در دست اقدام است.

گفتنی است تعداد۳۰هزار و ۹۰۱ مشترک تلفن ثابت و شش هزار و ۳۳۵ مشترک ADSL در شهرستان بیجار تحت پوشش خدمات و سرویس های مخابراتی هستند.

کد خبر: ۱۳۸٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha