۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
طرح ارزیابی وضعیت ایمنی معادن سمنان در دست اجرا است
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

طرح ارزیابی وضعیت ایمنی معادن سمنان در دست اجرا است

سمنان - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه طرح ارزیابی وضعیت ایمنی معادن سمنان در دست اجرا است، گفت: قریب به ۱۰۰ معدن در سطح استان مورد بازرسی و ایمن سازی قرار می گیرند.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به تداوم اجرای طرح ارزیابی وضعیت ایمنی معادن استان سمنان و با بیان اینکه در سطح استان بیش از ۹۵ معدن شناسایی شده، در قالب این طرح بازدید و ایمن سازی می شوند، بیان کرد: ایمنی یکی از مهمترین فاکتورهای کار در معادن است.

وی با بیان اینکه معادنی که دارای شرایط غیرایمن هستند ایمن سازی خواند شد تا استاندارد های کار در آنها رعایت شود، افزود: بازرسان ارزیابی ایمنی سازمان صمت با دقت در این طرح، معادن را مورد بازبینی قرار می دهند.

توقف در فعالیت معادن غیر ایمن

سرپرست صمت استان سمنان درباره شیوه کار و ابعاد این طرح، گفت: در این طرح تمام معادن زغال سنگ و معادن زیرزمینی و معادنی که در سال گذشته حادثه خیز بودند مورد بازرسی ویژه قرار می گیرند.

تشنه دل با بیان اینکه در کنار این دو گروه معادن دارای شرایط غیر ایمن نیز بازرسی می شوند، گفت: باید از ایمنی معادن اطمینان حاصل شود.

وی با بیان اینکه صنعت معدن در اجرای طرح بازرسی از معادن بدون مماشات اعمال نظر می کند، بیان کرد: طبق قانون در صورتی که شرایط معدن غیر ایمن تشخیص داده شود، فعالیت آن متوقف و بهره بردار موظف به رفع نواقص و ایجاد شرایط ایمن می‌شود.

کد خبر: ۱۳٬۷۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha