۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی

آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و واسپاری برخی امور مردم به خود مردم تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت اله آملی لاریجانی در دیدار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، همچنین توجه به مقوله هوشمندسازی فرایندها، تقنین علمی و اجرای صحیح قانون را در همه عرصه‌های اداره کشور از جمله نظام اداری و استخدامی از مهمترین راه‌های برون رفت از مشکلات دانست.

آیت‌الله آملی لاریجانی با تاکید بر اهمیت موضوع عدالت در حکمرانی دنیای امروز، بر ضرورت انسجام منظومه فکری دولتمردان و مسئولان تاکید کرد و گفت: ان‌شاءالله با همت مدیران جوان و انقلابی، حرکت‌ها و کارهای جدیدی در کشور انجام شود که مردم از منافع آن بهره‌مند شوند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اجرای عدالت به نحو مطلوب را نیازمند کاری جدی، علمی و به دور از شعارهای پوپولیستی دانست و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت پرداختن به امر عدالت در الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت، اظهار کرد: خروجی همه این موضوعات نظری، خود را در مرحله اجرا نشان می‌دهد و به همین علت، آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است، اقدامات درست کسانی است که مسئولیت اجرایی بر عهده دارند.

آیت‌الله آملی لاریجانی، توکل و اعتماد به خدا و برنامه‌ریزی صحیح در کنار جسارت و شجاعت مدیران را مهم‌ترین مولفه در پیشبرد هر چه بهتر امور اجرایی کشور دانست و با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه کشور، از سازمان امور اداری و استخدامی خواست نظرات و دیدگاه‌های خود را در باره این سیاست‌ها به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، همچنین آمادگی مجمع را برای هر گونه مساعدت قانونی در راستای اصلاح نظام اداری و استخدامی کشور اعلام کرد.

براساس این گزارش، آقای لطیفی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اهم اقدامات صورت‌گرفته، خواستار مساعدت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ویژه رئیس مجمع برای ارائه مدل‌های نظری حکمرانی مبتنی بر عدالت شد.

کد خبر: ۱۳۷٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha