۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
تامین ماده اولیه روغن خام دغدغه صنایع غذایی در مازندران است
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

تامین ماده اولیه روغن خام دغدغه صنایع غذایی در مازندران است

ساری- محجوب، مدیر کنترل و کیفیت یک واحد صنایع غذایی در مازندران تامین ماده اولیه روغن خام را از مشکلات ذکر کرد و گفت: در صورت تامین آن می توانیم با تمام ظرفیت کار کنیم.

راحله محجوب در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه واحد تولیدی مینو کاسپین در زمینه تولید انواع روغن های خوراکی گیاهی، مارگارین و غیره برای مصارف خانوار، صنف و صنعت فعالیت می کند، افزود: این واحد تولیدی از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ظرفیت اسمی کارخانه را ۵۰۰ تن در ماه برشمرد و شمار پرسنل را ۲۰۰ نفر عنوان کرد و درباره صادرات محصولات گفت: متاسفانه به دلیل ممنوعیت، صادرات روغن ممنوع است ولی قبل از ممنوعیت، روغن به افغانستان و عراق و کشورهای دیگر صادر می شود.

وی با بیان اینکه محصولات به بازارهای مختلف کشور ارسال می شود،تامین مواد اولیه نظیر روغن خام را از جمله مشکلات فراروی ذکر کرد و گفت: با توجه به این که روغن جزو کالاهای اساسی محسوب می شود در تامین مواد اولیه روغن خام دچار مشکل هستیم.

مدیر کنترل و کیفیت و تحقیقات صنایع غذایی مینو کاسپین با بیان اینکه این واحد تولیدی در شهرک صنعتی بهشهر استقرار دارد، یادآور شد: اگر روغن خام به وفور داشته باشیم می توان با تمام ظرفیت کار کرد و اکنون به دلیل کمبود مواد اولیه با نصف ظرفیت تولیدی فعالیت داریم.

محجوب تصریح کرد: میزان سهمیه تخصیصی ناکافی است و از دولت انتظار داریم نسبت به تامین ماده اولیه روغن خام برنامه ریزی داشته باشد.

کد خبر: ۱۳۷٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha