۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
روند اجرای پروژه «حرم تا حرم» در استان سمنان قابل قبول نیست
معاون عمرانی استاندار سمنان:

روند اجرای پروژه «حرم تا حرم» در استان سمنان قابل قبول نیست

سمنان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با انتقاد از روند اجرای پروژه حرم تا حرم به خصوص در قطعه گرمسار-سمنان، گفت: روند اجرایی این پروژه با ارائه گزارش‌ها از سوی پیمانکار اصلاً قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری ظهر یکشنبه در نشست بررسی و مشکلات پروژه آزاد راه حرم تا حرم با تکیه بر رفع نواقع قطعه گرمسار-سمنان در استانداری سمنان، ضمن بیان اینکه روند اجرای طرح خوب نیست، ابراز کرد: پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت بزرگراه به خصوص در قطعه موسوم به گرمسار-سمنان بر اساس گزارش ارائه شده از سوی پیمانکار، قابل قبول نیست.

وی خواستار توجه پیمانکار نسبت به اجرای تعهدات در ساخت بزرگراه حرم تا حرم در قطعه گرمسار-سمنان شد و گفت: اجرای این طرح یک الزام ملی است.

معاون استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه عملیات ساخت بزرگراه حرم تا حرم مشکلاتی هم برای آرادان به وجود آورده است، تاکید کرد: باید نقاط حادثه خیز این طرح رفع شود.

فخری با بیان اینکه اقدام پیمانکار برای رفع نواقص با اجرای طرح‌های عمرانی در قالب‌های مختلف یک مطالبه از مجریان طرح است، ابراز داشت: بازدید از نقاط حادثه‌خیز در کمترین زمان ممکن  امری است که باید در دستور کار پیمانکار و مجریان باشد.

اجرای پروژه حرم تا حرم باعث مشکلات عدیده برای آرادان شده است 

فرماندار آرادان نیز در این نشست با بیان اینکه اجرای پروژه حرم تا حرم باعث مشکلات عدیده برای آرادان شده است، گفت: به دلیل اجرای طرح عمرانی در این بزرگراه، شاهد قهر طبیعت بوده ایم به نحوی که با یک بارش باران، سیلاب‌هایی در حوزه های مختلف این شهرستان جاری می‌شود.

مجتبی بور بور ابراز کرد: به دلیل اجرای طرح عمرانی در این بزرگراه، شاهد قهر طبیعت بوده ایم به نحوی که با یک بارش باران، سیلاب‌هایی در حوزه های مختلف این شهرستان جاری می‌شود که خساراتی را به دنبال دارد.

وی خواستار توجه بیشتر پیمانکار به شهرستان آرادان و مشکلات آن شد و افزود: مسئولیت ایجاد مشکلات احتمالی در بخش‌های مختلف در اجرای طرح‌های عمرانی بر عهده پیمانکار خواهد بود.

فرماندار آرادان با بیان اینکه حرم تا حرم پروژه ای ملی و بزرگ و البته مهم است اما باید در نظر داشت که مشکلات حوزه شهرستان آرادان نیز باید برطرف شود، تاکید کرد: در جریان ساخت و ساز، باید تمام جوانب توسط پیمانکار در نظر گرفته می شد.

بور بور با بیان اینکه در اجرای هر طرحی ابتدا می بایست رفاه مردم و هم استانی‌ها در اولویت قرار داشته باشد، بیان کرد: عملیات ساخت بزرگراه حرم تا حرم در قطعه گرمسار-سمنان در به‌هم‌ریختگی در طبیعت بی‌تأثیر نبوده و باید پیمانکار با اتخاذ رویکردهای کارشناسی نسبت به رفع مشکلات اقدام نمایند البته ما نیز در شهرستان آماده کمک در بخش های مختلف هستیم.

کد خبر: ۱۳٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha