۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
انتقال پرونده‌های مهم مالیاتی به استان‌ها مورد تاکید است
دستیار ویژه رئیس کل سازمان امور مالیاتی:

انتقال پرونده‌های مهم مالیاتی به استان‌ها مورد تاکید است

زنجان- مشاور عالی و دستیار ویژه رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: انتقال پرونده‌های مهم مالیاتی به استان‌ها با توجه به استقرار دفاتر این شرکتها در تهران مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار بازار، رحمان پلیمی ظهر شنبه در آیین معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان در محل اداره کل مور مالیاتی زنجان، با بیان اینکه اخذ مالیات حق دولت است، گفت: اخذ مالیات بر اساس آنچه که قانونگذار مصوب کرده است، انجام می‌شود.

وی به درخواست بازگشت مازاد مالیات اخذ شده در استان‌ها نسبت به میزان مصوب به همان استان اشاره کرد و گفت: انتقال پرونده‌های مهم مالیاتی به استان‌ها با توجه به استقرار دفاتر این شرکتها در تهران مورد تاکید است.

مشاور عالی و دستیار ویژه رئیس کل سازمان امور مالیاتی،با بیان اینکه امکان انتقال پرونده‌ها میسر نیست، اظهار داشت: سال آینده همه منافع و منابع حاصل از این پرونده‌ها، به خود استان‌ها تخصیص داده خواهد شد.

پلیمی بر لزوم بر سالم سازی اقتصاد و تلاش برای ایجاد ثبات در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: هدف اصلی از گرفتن مالیات، رسیدن به ثبات مالی در کشور است.

در ادامه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان، با بیان اینکه در گذشته بخشی از این منابع به استان بازگردانده شده است، گفت: امیدواریم در ادامه، سایر پرونده‌ها نیز به استان منتقل شوند.

در این آئین فیروز شکوری به عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی استان زنجان معرفی شد.

کد خبر: ۱۳۷٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha