۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
خرید تابلو نقاشی مینیاتور ایران با قاب خاتم کاری از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

خرید تابلو نقاشی مینیاتور ایران با قاب خاتم کاری از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

مینیاتور از هنرهای فاخر و اصیل ایرانی است چرا که ایرانیان حتی قبل از ورود اسلام، به نقاشی می پرداختند که با ورود نگارگری نگرش تازه ای در آن ایجاد شد.

به گزارش بازار، مینیاتور از هنرهای فاخر و اصیل ایرانی است چرا که ایرانیان حتی قبل از ورود اسلام، به نقاشی می پرداختند که با ورود نگارگری نگرش تازه ای در آن ایجاد شد. از نقاشی های مینیاتور در منزل، محیط کار و حتی در تعداد زیاد در گالری های هنری خارج از کشور استفاده می گردد. در آثار هنری مینیاتور همیشه سعی بر این بوده تا یک طرح در سایز کوچک همراه با ذوق و قریحه شخصی و کمی اغراق و قوه تخیل به تصویر کشیده شود. مینیاتور یکی از سبک های نقاشی یا نگارگری است که با سابقه بسیار زیاد خود، زینت بخش و ارزش دهنده به دکوراسیون داخلی هر فضایی است. تابلوهای مینیاتوری اصیل که تماما کار دست هستند در انواع مختلف تابلوهای دست ساز، تابلو نقاشی مینیاتور و تابلو فرش مینیاتور طراحی می شوند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارد. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا انواع تابلوهای مینیاتوری را در سبک های مختلفی همچون مینیاتور رنگی، مینیاتور بدون رنگ و مینیاتور سفید قلم به فروش می رساند و بهترین قیمت ها را در نظر گرفته است.

خرید تابلو نقاشی مینیاتور ایران با قاب خاتم کاری از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

فروشگاه صنایع دستی اصفهان عرضه کننده انواع محصولات دست ساز ایرانی مانند: ظروف میناکاری روی مس، فیروزه کوبی، خاتم کاری، قلمزنی، تابلو های نقاشی مینیاتور، ترمه، مس و پرداز، نقره نما، میناکاری روی سفال، تشعیر، الماس تراش، مس و پرداز، نقره، ظروف مسی و هدایای تبلیغاتی اصفهان است.
فروشگاه صنایع دستی بازار مینا BazareMina.ir
تماس با واحد فروش : ۰۹۰۱۹۲۷۷۵۱۲ - ۰۳۱۳۴۶۵۱۲۷۱


مشتریان و خریداران تابلوهای نقاشی مینیاتور که از دوستداران و طرفداران واقعی هنر به شمار می روند، به چندین دسته تقسیم می شوند. اگر شما هم به دنبال تزئین منزل یا محیط کار خود با تابلوهای نقاشی فاخر و بسیار ارزشمند هستید، اگر قصد دارید برای برگزاری گالری هنری در کشورهای مختلف، تابلوهای بسیار زیبا و یونیک حتی با طرح دلخواه خریداری کنید، آثار هنری مینیاتور را توصیه می کنیم. فروشگاه بازار مینا تلاش کرده تابلوهای فاخر مینیاتور اثر استاد رسول معتمدی (از شاگردان استاد فرشچیان و رضا ممیز)، استاد برجسته عصر حاضر را با قیمت مناسب و در سبک و انواع مختلف به فروش برساند. از جمله تفاوت های عمده ای که تابلوهای مینیاتور بازار مینا با سایر فعالان این حوزه دارد می توان به وجود خاتم کاری اصیل و مرغوب بر روی قاب مینیاتور جهت افزایش زیبایی و ارزش هنری و ماندگاری اثر، امکان فروش به صورت عمده، امکان سفارش مینیاتور براساس طرح و نقاشی مدنظر خریداران و امضادار بودن تمامی آنها و همچنین قیمت بسیار مناسب اشاره کرد.

خرید تابلو نقاشی مینیاتور ایران با قاب خاتم کاری از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

خرید مینیاتور

خرید مینیاتور امروزه در صدر آثار و تابلوهای هنری با اصالت ایرانی قرار دارد. تمامی کسانی که آثار هنری مختلف را دیده باشند و یا در این زمینه فعالیت دارند به خوبی می دانند که قدمت و تاریخچه هنر مینیاتور به قبل از ورود اسلام برمی گردد که ایرانیان در این زمینه بسیار فعال بودند و کتاب های نسخ خطی مثل شاهنامه فردوسی با این آثار هنری تزئین می گردید. فروشگاه بازار مینا با عرضه تکی و عمده تابلوهای مینیاتوری در انواع تابلو دست ساز و تابلو نقاشی و در طرح های مختلف مینیاتور رنگی، مینیاتور بدون رنگ و مینیاتور سفید قلم حتی با طرح و ایده مدنظر شما، جدیدترین و نوین ترین خدمات را در این زمینه ارائه می کند. قیمت خرید مینیاتور در فروشگاه بازار مینا به عواملی مثل سبک کار، نوع طراحی انجام شده، طرح اختصاصی و سفارشی و تعداد مورد نیاز محاسبه می شود.

خرید تابلو نقاشی مینیاتور ایران با قاب خاتم کاری از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا


فروشگاه صنایع دستی

قیمت های فروش تابلوهای مینیاتور در فروشگاه صنایع دستی بازار مینا هم به صورت تکی و هم عمده برای گالری های هنری خارج کشور بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. تمامی آثار مینیاتوری که در بازار مینا به فروش می رسند دارای امضای استاد رسول معتمدی (از اساتید برجسته معاصر مینیاتور و از شاگردان استاد فرشچیان و رضا ممیز) هستند تا اصالت آنها تضمین شده باشد و بتوانید محصول مدنظرتان را به همراه شناسنامه کالا خریداری کنید. ضمنا برای ماندگاری بالای این تابلوها و افزایش ارزش هنری آنها، تمامی قاب های مینیاتور توسط بهترین اساتید خاتم کار اصفهان، مزین و منقش به طرح های خاتم کاری است و شما فقط بابت ارزش هنری تابلوهای نفیس مینیاتور هزینه پرداخت خواهید کرد.


نقاشی مینیاتور را می توان ارزشمندترین و حداقل یکی از نفیس ترین تابلوهای هنری جهان دانست که افتخار داریم در سال ۹۹، پنج مینیاتوریست برجسته ایران از جمله استاد محمود فرشچیان توسط سازمان یونسکو به عنوان گنجینه های زنده بشری معرفی شدند و برخی از آثار آنها در موزه های بزرگ دنیا به نمایش گذاشته می شود. امروزه که تمایل و نگرش مردم به خرید آثار هنری و نقاشی از جمله مینیاتور افزایش پیدا کرده و امکان خرید آثار اساتید برجسته ای مثل استاد فرشچیان وجود ندارد، آثار هنری اساتید شاخص دیگری مثل رسول معتمدی که از شاگردان ممتاز استاد فرشچیان و رضا ممیز هستند، جای خالی آنها را پر کرده است. اما خرید نقاشی مینیاتور باید از فروشگاهی مطمئن انجام شود چرا که به دلیل ارزش هنری بسیار زیاد، قیمت نسبتا بالایی هم دارند. فروشگاه بازار مینا به عنوان معتبرترین مرکز فروش آثار هنری نقاشی مینیاتور از استاد رسول معتمدی در خدمت شماست. خدمات این فروشگاه در زمینه فروش تکی و عمده نقاشی مینیاتور با قیمت و کیفیت بسیار مناسب، رضایت بالای مشتریان را به همراه داشته است.

تمامی آثار هنری همراه با شناسنامه اصالت کالا یعنی امضای استاد در این نقاشی ها هستند. چنانچه شما هم قصد تزئین منزل و محل کار را دارید یا می خواهید برای گالری های هنری خارج از کشور، آثار فاخر نقاشی مینیاتور ایران را با طرح و نقاشی مدنظرتان خریداری کنید، فروشگاه صنایع دستی بازار مینا در خدمت شماست. تمامی محصولات نقاشی مینیاتور در این فروشگاه، حتی برای خرید تکی، مزین به خاتم کاری اصیل و مرغوب اصفهان هستند که ضمن زیباتر کردن محصولات، ماندگاری آنها را نیز افزایش می دهد. جالب اینکه شما برای خرید نقاشی مینیاتور فقط هزینه ارزش هنری این تابلوها را پرداخت می کنید و خاتم کاری های انجام شده، هدیه و تحفه ای ناقابل از طرف بازار مینا برای مشتریان و هنردوستان عزیز است. چنانچه برای خرید نقاشی مینیاتور نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، ما در کنار شما هستیم.

فروش مینیاتور با قیمت مناسب همراه با قاب خاتم کاری شده اصل و مرغوب رایگان در بازار مینا برای مشتریان در نظر گرفته شده است. امروزه پیدا کردن فروشگاه صنایع دستی که محصولاتی متنوع از لحاظ طرح و رنگ، نوع طراحی، شکل و کاربرد همراه با قیمت مناسب داشته باشد کار دشواری است. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا با امکان خرید اینترنتی ظروف میناکاری، هدایای تبلیغاتی صنایع دستی و تندیس ها و آثار هنری فاخر مینیاتور همراه با تضمین کیفیت و ماندگاری، به فروشگاه برتر و مرجع ایرانیان تبدیل شده است. مینیاتورهای نفیس و فاخر ایرانی با ضمانت اصالت در بازار مینا قابل مشاهده است.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا BazareMina.ir

کد خبر: ۱۳۷٬۴۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha