۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
تشکیل کارگروه تامین مالی پروژه های منتخب وزارت صنعت
معاون طرح و برنامه وزارت صمت خبر داد

تشکیل کارگروه تامین مالی پروژه های منتخب وزارت صنعت

زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت گفت: برای تامین مالی ۴۰ پروژه اصلی و منتخب وزارت صنعت، معدن و تجارت، یک کارگروه ویژه تشکیل می شود.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، سعید زرندی در جلسه با معاونین برنامه ریزی سازمان های تابعه وزارتخانه افزود: کشور با محدودیت های مالی و بودجه ای مواجه است و ما بر این اساس باید یک اولویت بندی در برنامه ها داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در کنار همه اقدامات و پیگیری هایی که برای بخش تولید و تجارت انجام می شود، برای ۴۰ پروژه اصلی، یک کارگروه ویژه تشکیل می شود که با تمام توان برای تامین مالی آن اقدام شود.

معاون طرح و برنامه تصریح کرد: در برنامه های تدوین شده برای سال جدید که بصورت رسمی نیز ابلاغ شده است، بصورت شفاف و دقیق پروژه های عملیاتی هر سازمان مشخص شده و همه دستگاههای تابعه وزارتخانه درر کنار وظایف و اقدامات خود باید این پروژه ها را بصورت ویژه پیگیری و برای تحقق آن تلاش کنند.

زرندی همچنین گفت: نباید فقط نگاهمان به بودجه باشد، نیاز است در سازمان ها یک نگاه نو و جدید در بخش تامین مالی شکل بگیرد و از ابزارهای نوین در جهت پروژه ها استفاده شود.

وی تاکید کرد: در برنامه های سال ۹۹ الزامات تحقق آن را مشخص کرده ایم که یکی از مهمترین بخش این الزامات تامین مالی است که امید داریم سیستم بانکی همراهی بیشتری با بخش صنعت، معدن و تجارت داشته باشند.

معاون طرح و برنامه تصریح کرد: اگر می خواهیم جهش تولید اتفاق بیفتاد باید در همه دستگاههای اجرایی و خصوصا سیستم پولی کشور تغییر جهت در حمایت از تولید روی دهد وگرنه با رویه های گذشته نمی توان به اهداف رسید.

کد خبر: ۱۳٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha