۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
۶ خانه احسان در استان سمنان راه اندازی شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان:

۶ خانه احسان در استان سمنان راه اندازی شد

سمنان- احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان، گفت: به همت این ستاد، شش خانه احسان با هدف کمک به کاهش آسیب های اجتماعی در استان راه اندازی شده است.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ستاد اجرایی در خدمت گزاری به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و به خصوص در مقوله محرومیت زدایی پیشگام است، تاکید داشت: در ادامه طرح های ستاد اجرایی که در طول سال انجام شده اند، طرح دیگری توسط این ستاد در شش شهر استان به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه شش خانه احسان در استان سمنان راه اندازی شد، افزود: این شش خانه احسان با هدف توانمند سازی افراد برای کاهش آسیب های اجتماعی ایجاد شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان درباره دیگر اهداف این طرح توضیح داد: تحول محلات آسیب پذیر و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان سمنان از جمله دیگر اهداف این طرح است.

احمدی افزود: شش محله در استان سمنان در شهرهای سمنان، گرمسار، مهدی شهر، دامغان، شاهرود و کلاته خیج ایجاد شده اند تا بتوانیم معضلات اجتماعی محلات را کاهش داده و خدمات اجتماعی ارزنده ای را به ساکنان در محل ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی نهادی است که هر جا که کشور نیاز داشته و یا رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور بفرمایند در آن حضور پیشگامانه ای خواهد داشت، بیان کرد: ارائه خدمات و کاهش آسیب های اجتماعی طبیعتاً به افزایش اشتغال، احساس امنیت، رشد و تعالی محلات از لحاظ معنوی و حدی اقتصادی و ... منجر می شود و خانواده ها نیز طیب خاطر پیدا می کنند.

کد خبر: ۱۳۷٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha