۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
تالار بورس در سنندج ایجاد شود/ جذب سرمایه‌گذار در اولویت
استاندار کردستان:

تالار بورس در سنندج ایجاد شود/ جذب سرمایه‌گذار در اولویت

کردستان - استاندار کردستان با تاکید بر ضرورت ایجاد تالار بورس در مرکز استان گفت: راه‌اندازی این تالار منجر به جذب سرمایه‌گذاران می‌شود لذا باید به جد این مهم دنبال شود.

به گزارش خبرنگار بازار، بهمن مرادنیا صبح یکشنبه در جلسه‌ای با مدیران حوزه وزارت اقتصاد و دارایی کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: راه‌اندازی تالار بورس هم موجب افزایش جذب سرمایه‌گذار و هم ارتقای مشارکت و همراهی مردم در حوزه‌های مختلف اقتصادی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به تعویق افتادن ایجاد تالار بورس در سنندج تاکنون به دلیل نبود ساختمان آن بوده است، اضافه کرد: باید در راستای ایجاد ساختمان مناسب تلاش مضاعفی انجام شود تا شاهد افتتاح این تلار  تا پایان خرداد ماه امسال باشیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه در شرایط اقتصادی کنونی دولت باید صرفه‌جویی را از خود شروع کند، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به اموال دولتی حساس باشند و اگر ضعفی در مستندسازی دارند که موجب تصرف اموال دولتی توسط غیر شده است باید این کوتاهی و ضعف جبران شود.

مرادنیا حفظ اموال دولتی را مستلزم تشکیل تیم حقوقی ذکر و خاطرنشان کرد: حفظ بیت المال از واجبات و از رسالت های خطیر تمامی مدیران است که باید با تمام توان خود در این رابطه گام بردارند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی کردستان هم در این جلسه به بیان گزارشی از روند ایجاد تالار بورس سنندج و وضعیت سرمایه‌گذاری در استان پرداخت.

کد خبر: ۱۳٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha