۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
۷۸ اکیپ تخصصی بر روی صنف‌های کم خطر در چهارمحال و بختیاری نظارت می‌کنند
در گفت و گو با بازار عنوان شد:

۷۸ اکیپ تخصصی بر روی صنف‌های کم خطر در چهارمحال و بختیاری نظارت می‌کنند

شهرکرد - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ۷۸ اکیپ تخصصی بر روی صنف‌های کم خطر در چهارمحال و بختیاری در راستای مقابله با کرونا نظارت می‌کنند.

مجید شیرانی در گفت و گو با خبرنگار بازار درباره اینکه نظارت ها بر روی واحدهای صنفی برای مقابله با کرونا چگونه است، بیان کرد: ۷۸ اکیپ تخصصی بر روی صنف های کم خطر در چهارمحال و بختیاری در راستای مقابله با کرونا نظارت می کنند.

وی اظهار کرد: این اکیپ های نظارتی شامل ۲۸ تیم تخصصی از نیروهای بهداشت محیط و۵۰ تیم تخصصی از ارگان های  مختلف عضو ستاد استانی مقابله با کرونا از جمله، اتاق اصناف، تعزیزات حکومتی، فرمانداری و... است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: اکیپ های بهداشت محیط به صورت دو نفره از واحدهای صنفی کم خطر بازدید می کنند و رعایت نکات بهداشتی مقابله با کرونا را بررسی می کنند.

وی عنوان کرد: همکاری واحدهای صنفی در رعایت موارد بهداشتی و پروتکل های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا نقش مهمی در قطع زنجیره ابتلا در این استان دارد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: طرح فاصله گذاری هوشمند در کارخانه های تولیدی استان نیز اجرا می شود.

وی بیان کرد: کارگاه های تولیدی استان چهارمحال و بختیاری به صورت محسوس و نامحسوس توسط ناظران بهداشت محیط مورد بازرسی قرار خواهند گرفت و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

کد خبر: ۱۳٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha