۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
تحویل ۱۰ هزار واحد مسکونی طرح جهش مسکن در بوشهر
طی سال ۱۴۰۱ محقق خواهد شد؛

تحویل ۱۰ هزار واحد مسکونی طرح جهش مسکن در بوشهر

بوشهر- محمدی‌ زاده استاندار بوشهر از تحویل ۱۰ هزار واحد مسکونی طرح جهش مسکن طی سال آینده در استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طرح‌ملی جهش مسکن در راستای خانه‌دار شدن اقشار ضعیف و کمتر برخوردار با تلاش دولت در دست اجراست و به فصل خدا لبخند بر لبان مردم نشانده شود.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی، تاکید زیادی بر اجرای این طرح مهم دارد و در استان بوشهر نیز همگام با سایر نقاط کشور شاهد توسعه زیرساخت‌های اجرای طرح و عملیاتی شدن آن هستیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: ساخت ۵۴ هزار واحد مسکونی طی ۴ سال در برنامه اجرایی استان بوشهر قرار دارد و تاکنون مقدمات اجرای این پروژه عظیم فراهم شده است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: در دو سال نخست، بیش از ۲۷ هزار واحد مسکونی ساخته و در اختیار مردم قرار می‌گیرد که گامی بلند در رضایتمندی مردم است.

وی ابراز داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر با انجام فراخوان ثبت‌نام، اقدامات اولیه را انجام داد و اکنون حدود ۴۸ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند و بیش از ۲۰ هزار نفر از ثبت‌نام‌کنندگان نیز پالایش نهایی شده‌اند.

محمدی‌ زاده اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰ هزار واحد مسکونی تحویل مردم و متقاضیان عزیز می‌شود و در پایان سال چهارم‌نیز تمام تعهدات عملی می‌شود.

کد خبر: ۱۳۶٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha