۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
تهیه ۵ بسته سرمایه‌گذاری برای فرصت‌های گردشگری قزوین
در سال ۹۸ انجام شد؛

تهیه ۵ بسته سرمایه‌گذاری برای فرصت‌های گردشگری قزوین

قزوین - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین از تهیه پنج بسته سرمایه‌گذاری برای فرصت‌های گردشگری استان در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی قزوین، علیرضا خزائلی اظهار کرد: شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در تقویت و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری اعم از هتل، هتل آپارتمان، مجتمع‌های گردشگری و … از اولویت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به عنوان متولی حوزه گردشگری به شمار می‌رود و این اداره کل بنا به وظیفه ذاتی خود در تلاش است تا با حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران بستر مناسبی برای فعالیت و حضور آنها فراهم کند.

خزائلی اظهار کرد: در همین راستا طی سال ۹۸ برای پنج منطقه گردشگری اوان، آبگرم یله‌گنبد، آبگرم خرقان، کاروانسرای هجیب و مجتمع گردشگری لاله الموت بسته‌های سرمایه‌گذاری تهیه شده که از این میان منطقه نمونه گردشگری اوان واقع در الموت شرقی با حمایت مدیران استان به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار و آئین آغاز به کار آن در بهمن ماه سال گذشته افتتاح شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین یادآور شد: امید داریم در سال جاری با مشارکت علاقمندان حوزه گردشگری استان در طرح‌های سرمایه‌گذاری و همراهی مسئولان و سازمان‌های ذیربط بتوانیم اتفاقات خوبی را برای گردشگری استان رقم بزنیم.

کد خبر: ۱۳٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha