۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
شناسایی ۷۰۰ حساب بانکی فعال غیر مجاز ارزی
سخنگوی دولت اعلام کرد

شناسایی ۷۰۰ حساب بانکی فعال غیر مجاز ارزی

بهادری، سخنگوی دولت گفت: شناسایی ۷۰۰ حساب بانکی فعال غیر مجاز ارزی، از جمله اقدامات دولت در مبارزه با فساد است.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران، گزارشی از فعالیت ۶ ماهه دولت را ارائه کرد و اظهار داشت: نزدیک ۶ ماه است که از عمر دولت مردمی می‌گذرد. شاید یکی از مهمترین وعده‌های دولت، نگاه رویکرد مردم‌محور دولت بود.

او افزود: در هر ماه به طور متوسط رئیس جمهور و دولت سه سفر استانی داشتند که پیشانی تغییر گفتمانی دولت با مردم بوده است. دیدارهای رئیس جمهور با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت منظم انجام می‌شود.

سخنگوی دولت، گفت: حضور در لحظه مدیران ارشد کشور در مواقع بحران مثل زلزله و سیل در سطح رئیس جمهور تا معاونان و وزرا این احساس را زنده کرد که دولتمردان از میان مردم و از خود مردم هستند.

بهادری جهرمی، اظهار داشت: مبارزه با فساد یکی از محورهای عملکرد دولت مردمی است، دولت توسعه زیرساخت های الکترونیکی را به منظور کاهش و مقابله با فساد به عنوان اقدام راهبردی پیگیری کرده است. همچنین ضرب الاجل آزادسازی حریم دریاها هم اقدام روشن در مقابله با قانون شکنی بوده و بدون تبعیض با آن برخورد شده است.

او افزود: شناسایی ۷۰۰ حساب بانکی فعال غیرمجاز ارزی هم از جمله اقدامات در حوزه مبارزه با فساد است.

سخنگوی دولت، گفت: امروز مردم اثر ثبات در بازار ارز را می بینند. ۱۷ میلیارد دلار معادل ۵۰۰ هزار میلیارد تومان هم با محوریت بخش خصوصی در ۴۸ طرح بزرگ صنعتی اجرا شد.

بهادری جهرمی، اظهار داشت: در فروش نفت هم رسانه‌های غربی اعلام کردند که رکوردشکنی صورت گرفته است. خنثی سازی تحریم‌ها علاوه بر مذاکرات ادامه یافته است.

کد خبر: ۱۳۶٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha