۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳
انجام ۱۳۰ کیلومتر لوله‌گذاری انتقال آب از سد «تالوار» به همدان
نماینده مردم همدان در مجلس خبرداد:

انجام ۱۳۰ کیلومتر لوله‌گذاری انتقال آب از سد «تالوار» به همدان

همدان - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون ۱۳۰ کیلومتر لوله‌گذاری انتقال آب از سد «تالوار» تا نزدیکی همدان انجام شده است.

به گزارش بازار؛ حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی با بیان اینکه کارهای زیادی در رابطه با بحث های تصفیه خانه سد تالوار و انتقال آب به همدان صورت گرفته، عنوان کرد: بالغ بر ۱۳۰ کیلومتر لوله‌گذاری آب از سد تالوار تا نزدیکی همدان انجام شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مهم ترین قسمت این پروژه بخش تصفیه خانه است؛ اظهار کرد: این پروژه هم اکنون فعال بوده و امیدواریم که مشکل آب همدان هر چه سریعتر حل شود.

وی ادامه داد: با زحمات زیاد و هزینه های بسیار کلان این تصفیه خانه راه اندازی خواهد شد و با این روند، آب سد تالوار تصفیه و برای استفاده به سمت همدان خواهد آمد.

حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه با اهتمام وزیر نیرو، صحبت های اخیر با رئیس جمهور و پیگیری های صورت گرفته، برآوردهای اعتباری مورد نیاز این پروژه مطرح شد گفت: امیدواریم شاهد تسریع در تخصیص اعتبارات در این عرصه باشیم.

وی خطاب به مردم همدان نیز گفت: با توجه به هزینه های میلیاردی و بسیار بالا برای پیشبرد این پروژه، از مردم تقاضا داریم در مصرف آب صرفه‌جویی داشته باشند تا بتوانیم آب شرب آنها را تامین کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه آب های انتقال داده شده تنها آب مورد نیاز بخشی از شهرهای همدان، بهار، کبودرآهنگ، مریانج، فامنین و بعضی از روستاها را تامین می‌کند، اظهار کرد: امیدواریم شهرهای در مسیر این خط انتقال نهایت صرفه جویی را در برنامه داشته باشند.

کد خبر: ۱۳۶٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha