۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸
مطالبات معوق نیروهای ورزش و جوانان همدان پرداخت می‌شود
استاندار همدان:

مطالبات معوق نیروهای ورزش و جوانان همدان پرداخت می‌شود

همدان - استاندار همدان گفت: برخی از نیروهای شرکتی ورزش و جوانان استان همدان دارای مطالبات معوق هستند که طی چند روز آینده اعتبار مورد نیاز برای پرداخت این مطالبات تامین خواهد شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار مدیر و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شرایط ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا در کشور بهتر شود تا شاهد بازگشایی و فعالیت دوباره اماکن ورزشی در استان باشیم.

وی گفت: در جلسه ستاد کرونا براساس وضعیت رنگ‌بندی شهرها، در رابطه با فعالیت اماکن ورزشی و همچنین نحوه ارائه آموزش‌ مدارس استان تصمیم گیری خواهد شد.

استاندار همدان با اشاره به وضعیت نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: برخی از نیروهای شرکتی این مجموعه دارای مطالبات معوق هستند که طی چند روز آینده اعتبار مورد نیاز برای پرداخت این مطالبات تامین خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان همدان در حوزه ورزش اظهار کرد: امیدواریم با بازگشایی اماکن ورزشی و از سرگیری دوباره تمرینات ورزشکاران شاهد موفقیت و درخشش بیش از پیش ورزشکاران استان باشیم.

کد خبر: ۱۳۶٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha