۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
پرداخت تسهیلات به سه هزار و ۹۴۹ طرح اشتغال روستایی در ایلام
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد:

پرداخت تسهیلات به سه هزار و ۹۴۹ طرح اشتغال روستایی در ایلام

ایلام - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به سه هزار و ۹۴۹ طرح اشتغال روستایی در ایلام پرداخت شده است.

شکرالله شیرخاخی در گفت و گو با بازار اظهار داشت: تاکنون به سه هزار و ۹۴۹ طرح اشتغال روستایی، تسهیلاتی به میزان ۲۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با پنج هزار و ۸۴۰ شغل در استان ایلام پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: این تسهیلات با سود چهار، شش و ۱۰ درصد پرداخت می‌شوند و در صورت تخطی گیرنده، از جمله عدم ایجاد اشتغال تعهد شده یا عدم تحقق طرح، تسهیلات اعطایی دین بحال و یا میزان سود آن با نرخ ۱۸ درصد محاسبه خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، فرهنگ غلط اشتغال و علاقه‌مندی مردم به مشاغل دولتی و کارمندی را به عنوان یکی از موانع توسعه اشتغال و کارآفرینی در این استان عنوان کرد.

شیرخانی افزود: جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها به ویژه حاشیه شهرها، حمایت از دانش آموختگان دانشگاهی، تثبیت اشتغال پایدار، تأمین بخش مهمی از نیازهای ضروری کشور در استان‌ها و تکمیل زنجیره تولید و حمایت از واحدهای تولیدی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: در زمینه ایجاد اشتغال در استان کارهای بسیاری شکل گرفته است اما به‌دلیل جمعیت بالای بیکار قابل دیدن نیست و با توجه به سطح بالای نیازها در جامعه کافی نیست.

کد خبر: ۱٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha