۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی زنده برای اسنپ چت راه اندازی شد
تازه های نرم افزاری؛

امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی زنده برای اسنپ چت راه اندازی شد

اپلیکیشن ارتباطی اسنپ چت از تعریف قابلیتی جدید برای کاربران خود خبر داد که بر اساس آن، کاربران می توانند موقعیت مکانی زنده خود را به دوستانشان به اشتراک بگذارند.

به گزارش بازار، اپیکیشن ارتباطی اسنپ چت از تعریف قابلیتی جدید برای کاربران خود خبر داد که بر اساس آن، کاربران می توانند موقعیت مکانی زنده خود را به دوستانشان به اشتراک بگذارند.

بنابر اعلام اسنپ چت، این ویژگی شبیه برنامه Find My در iOS است، جایی که کاربران می‌توانند مکان دقیق طرف مقابل را با کسب اجازه و دسترسی از وی،مشاهده کنند.

گفته میشود این قابلیت جدید اسنپ چت را می توان برای 15 دقیقه یا چند ساعت با تک تک کاربران حاضر در فهرست دوستان فعال کرد و دسترسی به موقعیت مکانی زنده شما، فقط بین دوستان مشترک در برنامه در دسترس است.

اسنپ چت می گوید، برای کاهش خطر تعقیب یا تحت فشار قرار گرفتن برای اشتراک گذاری دائم مکان، کاربران می توانند بدون ارسال اعلان به طرف مقابل، اشتراک گذاری را متوقف کنند. این ویژگی به‌طور پیش‌فرض خاموش است و هیچ گزینه‌ای برای اشتراک‌گذاری لحظه به لحظه موقعیت مکانی با همه دوستان اسنپ چت در تنظیمات پیش فرض وجود ندارد.

برای فعال کردن این تنظیمات، کاربران باید به نمایه دوست خود رفته و مدت زمان اشتراک‌گذاری مکان را انتخاب کنند. وضعیت اشتراک‌گذاری مکان زنده در پنجره چت با فرد مورد نظر، قابل مشاهده است.

این به روز رسانی اولین ویژگی مکان زنده برای اسنپ چت است. کاربران این اپلیکیشن ارتباطیپیشتر می توانستند به دوستان خود اجازه دهند تا ببینند آخرین بار چه زمانی از این برنامه استفاده کرده‌اند.

برای این عرضه، اسنپ چت با It’s On Us، یک برنامه ملی غیرانتفاعی با تمرکز بر توقف آزار جنسی در محوطه دانشگاه، همکاری می کند.

کد خبر: ۱۳۶٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha