۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن پرداخت می شود
مدیر کل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان:

تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن پرداخت می شود

زاهدان - مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مبلغ تسهیلات هر واحد طرح اقدام ملی ۱۵۰ میلیون تومان تعیین شده که در قالب مشارکت در ساخت پرداخت می‌ شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، مصطفی بیک مداح اظهار داشت: عمده فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این طرح در شهرهای زیر یک صد هزار نفر جمعیت استان سیستان و بلوچستان متمرکز است و ۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای کوچک توسط بنیاد مسکن کشور در دست اجراست.

وی اضافه کرد: هزینه ساخت هر واحد توسط آورده متقاضی و تسهیلات ملی تأمین می‌شود که مبلغ تسهیلات هر واحد در این طرح ۱۵۰ میلیون تومان تعیین شده که در قالب مشارکت در ساخت توسط بانک مسکن پرداخت می‌گردد و ۲ هزار و ۳۹۰ متقاضی طرح‌های اقدام ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، واریز وجه انجام داده‌اند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: طرح اقدام ملی در ۷ شهر استان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال اجراست که از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است و استقبال مطلوب از آن سبب شده است ۲ هزار و ۲۵ واحد درقالب ۵۷ پروژه در سطح استان جهت اجرا برنامه ریزی شود.

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از ادارات کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان ۴ هزار و ۱۹۴ هکتار زمین در شهرهای مختلف به این طرح اختصاص یافته است.

بیک مداح به پروژه شاخص طرح اقدام ملی در استان اشاره کرد و گفت: پروژه بلند مرتبه شهرک قدس با ۷۲۳ واحد در شهر زاهدان به سرعت آغاز و با عقد قرارداد با پیمانکار دارای رتبه کشوری در حال اجراست.

وی همچنین با اشاره به تأمین مصالح و ویژگی‌های واحدهای احداثی در طرح اقدام ملی گفت: با شرکت سرمایه گذاری مسکن در خصوص خرید و تأمین مصالح مورد نیاز پروژه‌های طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن توافقات لازم صورت گرفته است و این واحدها با نظارت مستمر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۶٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha