۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
مازندران درآرزوی تصویب منطقه آزاد اقتصادی است
استاندار مازندران:

مازندران درآرزوی تصویب منطقه آزاد اقتصادی است

ساری - استاندار مازندران خواستار تسریع در تعیین تکلیف و تصویب منطقه آزاد مازندران شد و گفت: این استان همچنان در آرزوی داشتن چنین منطقه ای است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر شنبه در نشست با نمایندگان استان در مجلس با بیان اشاره به اینکه سه لکه به عنوان منطقه آزاد استان درنظر گرفته شده است، خواستار پیگیری نمایندگان استان برای تصویب منطقه آزاد شد.

وی با بیان اینکه تصویب منطقه آزاد آرزوی دیرینه مردم استان به شمار می رود، خواهان تلاش مجلس برای تصویب منطقه آزاد استان مازندران شد.

وی با عنوان اینکه مازندران جزو اولین استان های درگیر با کرونا در کشور بود، افزود: در حال حاضر شیب شیوع کرونا در استان کند و نزولی شده است و باید با تلاش و همدلی مردم، همچنان نسبت به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی اقدام کنیم.

حسین زادگان با عنوان اینکه کاهش روند شیل کرونا به معنای پایان کار نیست، یادآور شد: باید با رعایت موازین بهداشتی، برای مهار این بیماری تلاش کنیم.

استاندار مازندران همچنین به آسیب کرونا به گردشگری استان اشاره کرد و گفت: با آنکه اقتصاد استان به گردشگری وابسته است اما با همکاری مردم و مسافران مانع اقامت در استان شدیم.

علی محمد شاعری دبیر مجمع نمایندگان مازندران نیز با بیان اینکه شیوع کرونا محصول بی توجهی به طبیعت و محیط زیست است، یادآور شد: باید از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از کرونا حمایت کنیم.

وی ادامه داد: همچنین باید طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در استان تداوم یابد.

کد خبر: ۱۳٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha