۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
رونق اقتصادی در روستاهای استان بوشهر| منظومه‌های روستایی ایجاد می‌شوند
مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر خبر داد:

رونق اقتصادی در روستاهای استان بوشهر| منظومه‌های روستایی ایجاد می‌شوند

بوشهر- مقدم مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از راه‌اندازی منظومه‌های روستایی در استان بوشهر به منظور ایجاد رونق اقتصادی روستانشینان خبر داد.

علیرضا مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه روستایی دارای ظرفیت بسیار بالایی است و برای توسعه همه جانبه روستاها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: سرکشی به روستاها، به منظور شناخت مشکلات و دغدغه‌ها و همچنین به منظور شناسایی ظرفیت‌های روستاها انجام شده و تلاش کردیم شکوفایی اقتصادی را در مناطق روستایی نهادینه کنیم.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: راه‌اندازی منظومه‌های روستایی به منظور رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی روستائیان در دستور کار قرار دارد و به فضل خدا به نتایج مورد نظر برسیم.

مقدم تصریح کرد: معیشت‌محور کردن روستاها از اساسی‌ترین اولویت‌های بنیاد مسکن است و با تصویب و اجرای طرح منظومه‌ های روستایی، این مهم محقق می‌شود.

وی بیان داشت: مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستاهای استان بوشهر از برنامه‌های اولویت‌دار بنیاد است و امسال حدود ۳ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر، مقاوم‌سازی می‌شوند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یادآور شد: در ۱۵ سال اخیر بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر، مقاوم‌ سازی شده است و امسال نیز به تعهدات خود در این راستا عمل می‌کنیم.

کد خبر: ۱۳۶٬۲۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha